Gå til innhold

her er jeg

mamman til juliprinsesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg å bevege meg inn her da, 2 positive tester i går så da er det ingen tvil da!!! blir spennende å se hvordan dette går, foreløpig litt skeptisk da jeg nok ikke er mer enn 4 uker på vei, men dette skal gå bra!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gratulerer!!!!!! :D Dette går kjempe fint!;) Lykke til!:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Krysser fingrene for at svangerskapet skal gå bra for deg!!!

Skrevet

Takk for det, er veldig spente kan du si, dette er vårt første og man hører jo om så mange som mister eller som det ikke går bra med, er litt redd enda i og med at det er så tidlig... vi håper den klorer seg fast... men det blir 2 spennende mnd framover dette

Skrevet

hei hei=)

GRATULERER SÅ MYE=)

Jeg hadde samme tanker som deg. Men, selv om det er mange som det dessverre går galt med, så går det som regel bra! Jeg var veldig bekymret i begynnelsen, men måtte bare prøve og sette disse tankene til side..

Er idag 9 uker på vei, og ikke bekymret=) herlig=)

Ønsker deg masse lykke til =)

Skrevet

Takk for det!!! vet jeg må prøve å tenke sånn, men det er ikke så lett og hvertfall ikke når jeg ikke føler meg gravid!! lurer liksom på om det er sant.. er det noe der? rart å tenke på, ikke fått noen symrtomer enda men de kommer nok...

Masse lykke til du å, deres første å eller? kjempe spennende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...