callmebecka Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Vi gir oss ikke! Men sliter litt med å finne overnatting denne helgen, det er ganske så fult der nede... Noen som har forslag å komme med? Jeg reiser denne gangen også med vår lille datter alene, så gjerne et sted som passer for et lite barn. Noen andre som skal nedover?
ElleL Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Hva med å prøve å finne hotell i Malmö. Det er bare 20 minutter med toget unna København og hotellprisene er lavere også.
liesje Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Hei, jeg har bodd på hotel Ibsen flere ganger og synes det er hyggelig og avslappende der, to restauranter i vegg med hotellet så hvis man ikke vil ut på kvelden, det er jo vinter og noe annet å være der nå enn i lyse sommerkvelder...... Har selv akkurat kommet hjem fra køben idag så nå starter ventetida. denne gang ville jeg prøve billig overnatting og bodde på misjonshotellet Nebo, fint der også men veldig enkelt og strøket er ikke det beste God tur til deg og lykke til.
Eira2010 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Jeg skal til gynekolog på torsdag og håper å finne ut mer om når neste tur blir da. Har litt ustabil syklus og har hatt el på alt fra dag 12 til 15 tidligere, så det kan bli allerede fredag eller kanskje ikke før mandag/tirsdag. Denne gangen reiser jeg alene og satser på t/r samme dag, men tidligere har vi bodd på Mariott og Hotel Kong Arthur rett ved Storklinik, begge steder med baby:)
callmebecka Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 Takk for svar begge to. Malmø blir nok hakket for langt unna for meg akkurat nå, alene på reise med jenta vil jeg gjerne at alt skal være så enkelt som mulig...vil bare trille over til stork uten noe stress. Har sjekket hotel Ibsen, fullbooket... Kanskje ender jeg i Malmø alikevel ;o)
callmebecka Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Og lykke til liesje! Dagene er lange, men snart er det jul, og hvilken jul kan det ikke bli med en positiv test med sløyfe på! En gang til! Jeg har sendt en forespørsel til hotel Arthur, virker veldig behagelig!!! Spennende at du skal nedover igjen, håper det lykkes for oss begge denne gang! Jeg håper alt jeg kan EL lar vente på seg til fredag, var hos Trolle igår og follikelen var 14,5 mm.....har ikke tid til å reise før fredag...!!!!!
Rakel64 Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Har reist t/r samme dag, bortsett fra en gang da bodde jeg på SAS-hotellet, og det var ikke billig....Vil bare ønske deg masse lykke til, håper det blir en fin tur og full klaff :-)
Eira2010 Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Det var veldig greit å bo på hotel Arthur. Deilig at det var så nær stork! Ja nå blir det en spennende advent! Positiv test med sløyfe på høres jo bare best ut =) Krysser fingrene for at det er nå det skal skje;)
Kjempeglad mamma Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Heisan! Hotell Ansgar er billig og greit, ligger ikke så langt fra Hovedbanegården. Ellers må du ha masse lykke til!!
dama til planlegger Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 www.danhostel.dk er nettstedet til det største vandrerhjemmet i København..det er et høyt,hvitt bygg nede ved elva (rett over elva fra der hvor Stork lå før de flyttet). Bygget i 2005,fine rom,innredet av div designer-studenter tror jeg det var. Enkle,rene og billige,og flott utsikt hvis man får rom litt oppe i høyden. Vi har overnattet der 2 av gangene vi var i København,og den ene gangen hadde vi ikke bestilt rom engang,bare var heldige rett og slett,at det var flere ledige akkurat da. Vi har aldri hatt med barn dit,men tror ikke det er noe problem.Det er i alle fall stille og rolig på rommene,både fra trafikk og lyder fra de andre rommene. Ønsker dere god tur og lykke til;-)
LykkeligSomMamma Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Hei, vi reiser også til køben, alt i morgen! Masse lykke til! Vi fant rom på hotel 27 fra choice.dk. Du finner mye bra på visitcopenhagen.dk
mamma_i_08! Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Lykke til!! Jeg har desverre ingen gode hoteller å anbefale da jeg ikke var i København engang for mine inseminasjoner. Krysser fingrene for at alt går greit, og at det klaffer for deg!
callmebecka Skrevet 28. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2007 Hei alle sammen. Takk for fine forslag, det har blitt et hotell på oss ) Av en eller annen grunn (julehandel kanskje?) var det veldig vanskelig å finne noe sentralt, men det gikk! Lykke til, med prøving og testing og ruging til dere alle! Cathys: vi reiser også nedover imorgen, er usikker på når EL er...men har med en sprøyte skulle det røyne på. Håper det skjer noe fredag... Gode ønsker sendes herved!
Storkfrøken69 Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Hey, er du på vei ned igjen allerede!? Så deilig at det gikk så fort. Jeg ønsker deg all lykke i hele verden. Kanskje det hjelper at du har litt hcg i blodet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå