Gå til innhold

SPÅ-DAMENE ER BARE TULL! ! ! ! ! ! ! ! !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet for å sjekke om dere kunne se om jeg var gravid...litt rart siden jeg bare oppga fødselsdato og nick...

Hvordan kan dere se meg å min framtid da lixom????

Jeg spurte om når jeg kunne bli gravid og hvilket kjønn d kunne bli....

fikk til svar : februar 08 og skulle få jente...

MEN....jeg er allerede gravid...men det kunne dere ikke se....

hahahhahahahaha....

DET ER BARE TULL DET DERE SIER....

MÅTTE BARE TESTE,MENTE DET HELE OPPLEGGET VAR VELDIG RART! ! ! ! ! !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri gitt noen garanti for at det jeg får opp er riktig.. Jeg har til og med skrivd et innlegg der hvor jeg forklarer at jeg er ganske fersk i dette her, og at de jeg spår må ta det med en klype salt.

Men selv om jeg ikke kunne se at du er gravid så har jeg fått mange tilbakemeldinger på jeg har fått opp mye riktig.

Ingen som har sagt at de kan se inn i framtiden din heller.. Det er handlingene vi mennesker gjør som former fremtiden.. Vi kan få opp hvordan fremtiden mulig blir hvis man forsetter i den samme retningen.

Dessuten synes jeg det er veldig smålig av deg å teste slik. Så vidt jeg vet så har alle som spår innpå her sagt at det de får opp kan være feil. Hvis du ikke tror, hvorfor ikke la være å spørre og heller la de som vil bli spådd få muligheten isteden. Unødvendig at vi skal bruke energien på slike som bare legger inn innlegg på tull. Tror du jeg sitter innpå her for morroskyld og dikter opp masse tull? Isåfall tar du grundig feil..

Til dere som har litt tro på sånn så kommer innpå for å spå imårra.. Er litt sliten nå. Måtte bare svare på dette innlegget

Skrevet

tru egentli d e mang som utgir sæ for å vær klarsynt som itj e d innpå her,så forstår cizzyen ganske godt egentli!

d kan jo vær mang som "lure" folk da,d e jo itj godt å vit d på et forum liksom=)

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er riktig...

men det er jo veldig rart at dere kan spå uten å se oss el vite noe mer om oss da.

Jeg vil bare at andre jenter her inne skal se at det nødvendigvis ikke stemmer det dere spår.

Jeg er ikke smålig,bare sjekker jeg. Det er utrulig dårlig av dere å gi jenter falske håp,selv om dere er ferske el erfarne,spiller ingen rolle det....for de fleste er dette et veldig stort håp,å da er det utrulig kjipt å få falske fårhåpninger,uanz hvem dere er , om dere er spådamer eller ikke...

ikke vet jeg....

Skrevet

Heisan, jeg er vel litt enig at man må ha lov til å være skeptisk og få muligheten til å "sjekke" litt rundt - det er jo også litt merkelig at man kan spå at man blir gravid da og da, men ikke ser at vedkommende faktisk allerede er gravid. Er også enig i at det er mye "humbug" ute å går - så hvem som faktisk er flink og ikke, det blir jo opp til hver enkelt å oppleve. Om man tror på det man blir spådd eller ei, er også opp til hver enkelt :-) Jeg har selv blitt spådd, og tror på noen og ikke andre. Slik er det bare. - lykke til uansett.

Skrevet

Cizzyen

Hmmmm inne på profilen din er du no ikke sikker på om du er gravid, du håper du er det?

Når har du termin da?

Skrevet

gi noen falske forhåpninger?? trodde det hadde blitt uttrykt klart og tydelig at man ikke skal tro 100% på en spådom.. har oppgitt ganske mange ganger her at det er mye mulig jeg tar feil, og det vet jeg at andre som spå også har gjort..

greit å være skeptisk, ihvertfall til ting over nett.. men de som mener dette er helt på jordet, hvorfor bruke energi til å skrive innlegg her..

Skrevet

Jeg støtter deg Mamalari......slik må vi klarsynte tåle.....men synes du rett og slett ikke skal bry deg om dette. Det finnes alltid slike mennesker som skal snu og vende på alt.

Tro på deg selv og fortsett med det du gjør........vær stolt av dine evner :)

Skrevet

Den første tanken som slår meg er:

HVORFOR gidder du å bruke energi på å prøve å "lure" noen som i utgangspunktet aldri har hevdet å ha rett??!!

Alle "normalt oppgående" mennesker her i landet vet vel at ingen vet noe for sikkert.. Noen ting kan man tenke seg til at skjer, mens andre vet man aldri..

Sånn er det vel også med dem som spår?? Noen ting "ser" man, mens andre ting tar en annen vending enn det men "så"..

Om noen av oss velger å tro på det disse damene spår så er vel det opp til oss? Jeg har blitt spådd, og flere av tingene jeg ble "sett" i, stemmer, dette var i forhold til parforhold, ting som har skjedd tidligere, min nåværende situasjon etc..

Og om jeg velger å tro på det, så må vel jeg få lov til det???

Jeg har blitt spådd ulike tidspunkt for graviditet.. Og hva som stemmer vil jo vise seg en gang.. Men uansett sa de som spådde meg at de TRODDE det kunne være den eller den måneden... Og i mitt tilfelle, og sikkert mange andres, er det mange grunner som kan gjøre at en evt. graviditet blir utsatt/ikke funker...

Men hvorfor i all verden skal du være så vrang mot disse menneskene som bruker mye av sin fritid på noe de interesserer seg for??

Og hvorfor gidde å bry deg med oss som syns dette er litt stas??

For meg var det i alle fall veldig gøy å bli spådd, og det kom også frem ting som gjorde situasjonen min litt enklere.. Og er ikke det i seg selv en god ting??

Det får da være grenser for hva man skal blande seg i!!!!

Og til dere "spådamer": TUSEN TAKK for at dere tar dere tid til å spå oss som virkelig setter pris på det!!

Dere har gitt meg en oppvekker i forhold til egen situasjon i alle fall!!

STÅ PÅ og vit at vi er mange som setter pris på dere!!!

Skrevet

Takk til deg "vil bli mamma"

Setter pris på å høre sånt :)

Skrevet

Jeg vil også sende en takk til vil bli mamma..

Hver enkelt menneske bestemmer selv hvor vidt de tror på en spådom, men vil nå si at man ikke skal stole 100% på det man blir spådd siden det er jo mulighet for at vi tar feil. Og dessuten kan ting forandre seg under veis også. Hvis ikke jeg ser en graviditet på noen før til sommeren, så er det mye som kan forandre seg slik at man kan bli gravid før eller seinere. Jeg spår ut ifra hvordan situasjonen er nå.

Folk skal få tro hva de vil om dette, men jeg har ikke lyst til å bruke energi på folk som tror dette er helt på jordet og bare skal teste oss. Vil mye heller spå de som har litt tro, og synes det er spennende og se om det stemmer, og som er litt positive til dette.

Vil bare tilføye at jeg ikke er klarsynt og spår ved hjelp av kort og pendel.

Skrevet

Jeg syns det er så tåpelig å skrive sånt, om du ikke tror på det hva gjør du inne på dette forumet da?

Det er hjelp til selvhjelp og man velger selv sine egne veier, de klarsynte ser det som er akkurat nå, men man bestemmer selv hvordan fremtiden vil bli.

Jeg har blitt spådd flere ganger og det er skremmende men sant det stemte med meg, jeg ser ikke på klarsynte som noe tull, det er en evne noen er heldige å ha.

Stå på videre alle dere klarsynte :)

Skrevet

jeg har faktisk termin i juli jeg=))

så jeg er nokk gravid ja...jeg skrev det for å se om spådamene kunne se om jeg var gravid uten at jeg sa det direkte til dem.;)

ville bare sjekke jeg;)

Skrevet

viss dere først kan utgi dere for å være spådamer,så må dere kunne takle at andre kan være skeptisk og ikke tro på dere..sånn er det bare..

jeg vet du har sakt at du kan ta feil og det er helt greit.

men jeg sier min mening og det må jo også være greit.

det er jo litt interresangt å se om det er flere som er enig med meg eller ikke,siden det er så mange som lurer og spørr..

Skrevet

det er sikkert mange som utgir seg for noe de ikke er,hvordan kan man da vite om man skal stole på de svarene man får?

jeg bare spør jeg,jeg har en kompis som er healer....så jeg stoler på han,men over nettet hvor man ikke kjenner eller vet så mye om den personen som utgi seg for å være en spådame.....hvordan kan man stole på den personen da,å det er mange som er anonyme her som sier de er spådamer....

jeg vet ikke jeg altså,men jeg liker selv å bli spådd og slikt.

har fått hørt at jeg skal få 7 unger,men akkurat det tror jeg ikke noe på...

men det er opp til hver enkelt person om man skal tro eller ikke tro,man må få lov til å ha egne meninger ikke sant???

vi lever i en fri verden,man må få lov til å si sine meninger!

jeg er ikke en person som som er slem på noen måte,men mener at man må få lov til å teste kanskje??

ikke vet jeg,nei det her ble et langt innlegg=)

jaja,håper dere forstår hva jeg mener=)

roser de som kan å spå,men de som utgir seg for noe de ikke er de har jeg ikke noe til overs for!

Skrevet

SELFØLGELIG skal du få lov til å tro på det=)) det har jeg alldri nektet noen...jeg sa bare min mening å det kan alle andre gjøre også...

Grunnen til at jeg synes det er rart er fordi de ikke kan se meg...det er menge som er født på samme dato,mnd og år som meg og mannen min. så da kan de jo blande oss med noen andre...derfor synes jeg det er rart at de kan spå på denne måten...MEN JEG VET OGSÅ AT DE KAN TA FEIL EL SE FEIL,JEG VET OGSÅ AT DE IKKE KAN SE ALT OG AT DET IKKE ER 100% RIKTIG! ! !

jeg har full rett til å sjekke om de kunne se om jeg er gravid! ! !

og dere har full rett til å si deres mening.

det er jo bra at du tror på de og at det har funket til deg,supert det.

Skrevet

så bra at det er flere som er enige...man lever i en fri verden og man kan få si det man mener...noen tror på det og noen tror ikke på det...sånn er det bare...men som jeg sa tidligere så er det flere som blir født på samme dag...så jeg synes det er litt rart og jeg tror ikke på det....å det har jeg lov til.

dere spådamer vet også at det KAN være mange her som spør men som ikke tror på det,men vil bare se hva dere tror dere finner ut av. og det har man rett til.

vi andre her inne vet ikke om dere klarsynte el spådamer er det dere utgir dere for,akkurat som at dere ikke vet hvem vi er. SÅNN ER DET BARE NÅR DET ER OVER INTERNETT....

DET ER MYE RART MAN KAN HØRE OG FINNE UT AV PÅ INTERNETT...så derfor skrev jeg at JEG TROR at spådamene er bare tull og det har jeg full rett til...livet forandrer seg fra dag til dag....så alt i alt så kan ikke spådamer si noe 100% å det vet da alle mennesker,men hva man tror er opp til vær enkelt menneske!

Skrevet

Ta deg sammen sier noe bare jeg!

har hormonene tatt så pass styring at du må la humøret ditt gå utover andre.

kom deg ut av dette forumet dersom du mener selv du ikke har noe tro på dette.

Skrevet

Hvorfor bli sint på meg?????

nei,det er ikke noe i veien med mine hormoner....jeg bare synes det er rart at de kan spå oss....men jeg har forklart hvorfor jeg synes dette er tull...ikke vits i å bli sint på meg,vi bor i et fritt land så jeg får jo lov til å lure på hvordan de kan se oss.

SÅ TIL ALLE DERE SOM IKKE TØR Å STÅ FRAM MED NICK,SOM IKKE STÅR NÅKK FOR DET DERE SIER SÅ DERE MÅ VÆRE ANONYME,

IKKE BLI SINT PÅ MEG.....JEG HAR ALL RETT TIL OG LURE...

Skrevet

Jeg har blitt "lest" her inne - og alt stemte både forholdet/økonomien - kjønnet i magen og terminen. Tror nok det varierer hva man får- og hvem som spår.. Men tror samtidig at det er ingen god begynnelsen med å gi ukorrekte opplysninger til de om skal spå deg.

Skrevet

Jeg skal gi deg et godt råd jeg cizzyen......Holde deg unna dette forumet,du passer ikke inn her. Du har ingen tro på spådom osv,derfor burde du bare glemme hele den saken, dropp spåing framover og nyte livet istedet.lykke til ;O)

Skrevet

Jeg bestemmer selv om hva jeg vil gjøre.

synes det er rart at dere ikke tør å stå fram med eget nick viss dere skal være så stor å gi meg "gode råd" lixom at jeg skal høre på deg lixom....hmfr...

jeg nyter livet som gravid jeg. ville bare si min mening og det kan du også gjøre,men hvorfor tør dere ikke å stå fram med nick viss dere lixom skal delta på debatten....jaja...jeg stor i allefall for det jeg sier og nyter livet som gravid;)

Skrevet

Jeg er enig med deg om at det er bra får noen at de får rett i spåingen...hadde "spådama" sett meg kunne hun fortelle meg at jeg var gravid,det er lov til å prøve seg vøtt;)

Og ellers til dere andre:

STÅ PÅ Å BLI SPÅDD,MEN JEG HAR IKKE BLITT SPÅDD RETT OG TROR IKKE AT DE SPÅDAMENE KAN SPÅ,VI VET JO IKKE HVEM DE ER.

MEN FOR ALL DEL,KOZ DERE MED NYHETEN SÅ LENGE DEN VARER, DERE! ! !

Skrevet

Ja,man må jo få lov å ha sine egne meninger her inne. Forstår din skepsis Cizzyen. Nett spådom kan lett bli tolket som tullball,fordi klarsynte har jo seff IKKE alltid rett.. Jeg tror det beste for deg er å bli spådd av en klarsynt "face to face".....Her på nettet er det lett for å bli spekulasjoner. slik som du opplevde det.

Jeg må tilføye at jeg har blitt spådd på nettet her og har positiv erfaring,det stemte på meg.men det funker ikke på alle.

De klarsynte kan ha problemer med å spå enkelte mennesker også,noen klarer de rett og slett ikke å spå,men enkelte ser de som en åpen bok;O)

Skrevet

takktakk til lennox=)) endelig noen som forsto hva jeg mente=)) hihi=))

ja noen funker det på å andre funker det ikke på,sånn er det vøtt=))

men dere får koze dere her inne og så håper jeg at det funker til noen av dere andre som håper på svar;) hihi=))

ha en fin adventstid dere =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...