Julie73 Skrevet 3. desember 2007 #26 Skrevet 3. desember 2007 Hei hei hei....nå blir jeg litt engasjert her....hvem gir noen mer rett enn andre til å være inne på dette forumet. Ærlig talt, vi er da voksne mennesker og alle har like mye rett, om de er skeptiske eller ei. Dette blir for barnslig og komme her og si "hold deg unna.......du passer ikke inn her........" - vi går ikke i barnehagen. Cizzyen må ha lov til å være skeptisk siden hun ble spådd feil. Ingen av spå-damene gir noen garanti og det er slik med spådom at det faktisk er spådom, noen er også mer klarsynte enn andre. Vi har alle evnene faktisk, men ikke alle er like flinke og/eller like erfarne. Siden alt går via nettet må man også få lov til å være skeptisk. Denne siden er for alle :-) Ha en flott dag alle sammen.
Julie73 Skrevet 3. desember 2007 #27 Skrevet 3. desember 2007 Til Anonym - hvis du fortsatt skal velge hvem som har lov til å være her og ikke, og bare er kranglete....(hihi)......gå heller til kranglesiden. Alle har lov til å mene hva de måtte ønske, det er det som er så flott. De som ikke kan akseptere det - ja ja, det er deres problem. Ha en flott adventstid og god jul :-)
bøllefrø 37 Skrevet 3. desember 2007 #28 Skrevet 3. desember 2007 Faktisk ikke helt enig i det du sier Julie73....Alle mennesker har ikke synske evner,dessverre.....enten om de vil el ei.
Julie73 Skrevet 3. desember 2007 #29 Skrevet 3. desember 2007 var ikke det jeg mente, ble skrevet litt feil - men alle har evner, enten klarsynt, klarfølt eller annet - det ligger i oss alle. Vi bruker kun 15 % av hjernen, så det er bare å ta det i bruk. Skjønte du det nå?
Julie73 Skrevet 3. desember 2007 #30 Skrevet 3. desember 2007 Som barn er vi alle åpne for kontakt med den andre siden, men etter hvert som man blir eldre lukkes disse sansene ofte ned. Noen vil imidlertid fortsette å ha kanalen åpen og opplever åndeverdenen som like naturlig som den fysiske verden. Vi besitter alle psykisk evner i større eller mindre grad. Det er også vanlig at en evne er mer fremtredende enn de andre, for eksempel kan man føle mye, men ”se” desto mindre. Dette har ikke nødvendigvis innvirkning på graden og kvaliteten av ”synskhet”. Et av de beste medium jeg kjenner, har for eksempel en godt utviklet klarhørsel og kan gjennom kommunikasjon med den andre siden levere et like detaljert bilde, som for eksempel en klarsynt.
Julie73 Skrevet 3. desember 2007 #31 Skrevet 3. desember 2007 Før du leser videre, vil jeg gjerne få påpeke at klarsyn, klarfølelse og klarhørsel, her er definert og sett i sammenheng med mediumskap. Det er for eksempel stor forskjell på å være klarsynt og det å være et klarsynt medium. En klarsynt verken ser eller kommuniserer med åndeverden, det gjør derimot et klarsynt medium. se f.eks www.magicgate.no :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå