Gå til innhold

gravid igjen etter MA


aube

Anbefalte innlegg

Hei

Er det flere der ute som er gravid igjen etter MA eller SA og som er helt sikre på at det kommer til å gå galt igjen! Jeg skulle ønske jeg hadde flere symptomer på at jeg er gravid. Sist avtok symptomene de to ukene fra det ikke var liv lenger til jeg fikk konstatert MA. Denne gangen er jeg sikker på at mangelen på symptomer betyr at det skjer igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, kjenner meg så godt igjen Julia2! Hadde det på akkurat samme måte for noen uker siden. Og bekymret meg så mye at jeg ikke fikk sove om natten. Var ikke det minste glad for å bli gravid igjen. Sjekket hver dag om jeg blødde. Måtte tilslutt gå til legen fordi søvnmangelen gikk utover jobben.... Fastlegen min er en fornuftig dame som forsikret meg om at denne graviditeten har ikke noe med de tidligere graviditetene å gjøre. Nå er det blanke ark igjen. Synes det er vanskelig å tro på, særlig siden jeg har hatt tilnærmet null symptomer. Er snart kommet til uke 7 nå, og kvalmen har såvidt kommet. Trodde nesten bare det var innbilning helt til i dag. Men i morges var jeg skikkelig uggen til langt utpå dagen... Så det er nesten slik at jeg begynner å tro at jeg ER gravid i allefall... Mange tanker fortsatt, men synes det går litt bedre for hver dag. Lykke til til deg, håper spiren din klamrer seg fast denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid igjen etter sa, og i begynnelsen var jeg veldig stresset (hører med til historien at jeg hadde en liten blødning helt i starten denne gangen også da). Helt sikker på at det kom til å gå gale.. vel, jeg er da gravid enda og nærmer meg vel ni fullgåtte uker. Er vel litt mer likegyldig denne gangen, vil ikke håpe for mye, samtidig som jeg i grunn tror at det vil gå bra. Sjansen for at det skal skje igjen er jo minimal, heldigvis! Da jeg mistet så hadde jeg veldig lite symptomer, mens denne gangen så har jeg til nå tatt av over tre kg pga oppkast og kvalme. Så har mer symptomer denne gangen. Men at du ikke har så mange, trenger ikke bety noe for svangerskapet ditt. Kanskje du er en av de heldige som slipper unna alt dette tullet med oppkast o.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, Jeg kjenner meg vekdig igjen i historien din. Er selv nå 8 uker, har gått med konstant uro da jeg har 2 SA og 1 Ma fra tidligere. Tolker alle symtomer i negativ retning hvorfor er jeg kvalm i dag , hvorfor ikke kvalm i går..osv nervøs hver gang jeg er på do, blod??? Kom inn til tidlig UL i forige uke pga historien med alle abortene. Var da sikker på at fosteret var dødt, hadde gjennomgått hele scenarioet med utskrapning o.l. HELDIGVIS var det liv, vi så hjerte banke....ble veldig lettet, selv om jeg vet at det ikke er noen garanti for at det er liv i morgen. Men psykiskk var det en lettelse klarer å slappe mer av. I følge gynokologen er dagene forskjellige trenger ikke være noe galt selv om man ikke har ex. kvalme hver dag.

Kommer til å ha en uro i kroppen, men føler meg tryggere nå med tettere oppfølging. neste Ul er før jul det ser jeg frem til, kan forhåpentligvis slappe enda bedre av etter den.

Lykke til med deg

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...