Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Skal gi mer tillegg på kveld, og en flaske på natt til tutta.. så nå har jeg handla inn sånn NAN pulver.. men har et par spm.. siden jeg har vannkoker kan jeg koke opp vann til flaska,enkelt og greit.. men det tar jo så lang tid å kjøle den ned.. og ser ikke for meg at jeg gidder stå å vente på at det skal blir kaldt nok, midt på natta, når mini er sulten og jeg er stuptrøtt;) dessuten blir det jo dyrt å kjøpe disse ferdigpakkene med NAN hele veien oxo..selvom de er suuupre;) så da var spm... kan jeg koke opp vann, helle over så mye som jeg skal ha i en flaske. og sette den i kjøleskapet.. for så å varme vannet i flaska i mikroen når det skal brukes? før jeg hiver pulver oppi alså.. Eller må dette varmes opp i et vannbad? Kan jeg i det hele tatt lagre vannet i en flaske? tar seff sånn lokk inni, sånn at det blir tett.... Håper på svar raskt... ;)
LizzyG Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Du kan helt fint koke opp vannet, helle det i flasker og sette det i kjøleskapet. Så når du skal bruke det varmer du det i microen eller i vannbad eller hva du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå