Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Dersom jeg blander ferdig natt-nanen i flaska med kokt kaldt vann og setter den i kjøleskapet... må den varmes opp før den skal spises, eller kan den drikkes kald?
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Det tror jeg ikke er noe problem, hvis ungen vil ha da... Har prøvd å gi gutten min kald nan, men han vil ikke drikke den hvis den ikke er varmet, enten det er om dagen eller om natta...
☆Anonymia☆ Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 tror ikke det er noe poblem,har selv gitt kald nan,da han ikke ville ha vannet,så jeg blanda bare pulver i så drakk han det i stedet.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 er ikke noe farlig å gi det...men spørs om babyen vil ha den kald da....:-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Eldstejenta fikk kald nan mange ganger hun. Ikke noe problem det:-) Men da var hun litt "stor" da, ikke nyfødt liksom. Var vel over 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Du vet:) det finnes jo også ferdig blandet NAN - på små kartonger - Vi kan gi en slik når vi er ute på farten - og da får snuppa den "med romtemperatur" ingen problem Men prøv deg frem - så lenge babyen vil ha den - er det jo bra
Gjest Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Takk for svar! Hun har fint drukket kald pumpa melk før, så får håpe det går greit med kald nan også da )
Gjest Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Ja, da trenger jeg ikke engang å gå ut av soverommet da! En saks, en sånn og en flaske klar - og vips! servering! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå