Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Del Skrevet 27. november 2007 Noen som har erfaring med det? Gjør jordmor det selvom det ikke er noe tegn til modning??? Er i uke 39- i følge min egne termin, har jeg termin til mandag 3.12.- UL-termin er 12.12, noe jeg ikke er ening i.Går til en jordmor som har nå i 2 uker satt modningsnåler på meg. På mandag skulle hun tøye meg litt sa hun.Gjør hun det unnsett tro?? Noen som har hatt god erfaring med dette, hvor mange ganger ble det gjordt på deg??? Er redd for å gå på overtid pga. svangerskapsforgiftning ved første svangerskap,ble satt igang og var syk lenge etter på+ at min mor mistet sin første pga. svangerskapsforgiftning. Symptomene har begynt å komme. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11020722-erfaring-med-strippingt%C3%B8ying-av-jordmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
4 englar små Skrevet 27. november 2007 #2 Del Skrevet 27. november 2007 Ved vår siste fødsel var vi veldig klar og lei når vi gikk over ultralydtermin. I tillegg var ul-terminen hele 14 dager seinere enn mens-termin, så jeg begynte også å bli urolig for "overtids-komplikasjoner". Jordmor tilbød da å tøye litt, for å se om dette kunne hjelpe. Ved tøyingen kunne hun fortelle at livmorhalsen fremdeles var helt umoden (lukket og 2-3 cm lang, bakovervendt). Likevel; denne engangsbehandlingen som kun varte i et par minutter, satte i gang det hele, og samme natt var Synne født! Sammenliknet med de andre fødslene, så var dette en helt grei fødsel; ikke spesielt lang-dryg eller tøff eller noe. Så hvis jeg får valget igjen, så vil jeg nok en gang takke ja til tøying..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11020722-erfaring-med-strippingt%C3%B8ying-av-jordmor/#findComment-11021718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå