Gå til innhold

Erfaring med stripping\tøying av jordmor????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med det? Gjør jordmor det selvom det ikke er noe tegn til modning??? Er i uke 39- i følge min egne termin, har jeg termin til mandag 3.12.- UL-termin er 12.12, noe jeg ikke er ening i.Går til en jordmor som har nå i 2 uker satt modningsnåler på meg. På mandag skulle hun tøye meg litt sa hun.Gjør hun det unnsett tro??

Noen som har hatt god erfaring med dette, hvor mange ganger ble det gjordt på deg???

Er redd for å gå på overtid pga. svangerskapsforgiftning ved første svangerskap, var syk lenge etter på+ at min mor mistet sin første pga. svangerskapsforgiftning. Symptomene har begynt å komme.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk utført stripping med førstemann. Jeg var ikke moden, og da var jeg 10 dager på overtid. Det ble gjort en gang. Det hadde dessverre ingen effekt på meg, jeg hadde litt murring, men ellers skjedde det ingenting, men så er jeg blant de som må settes i gang... Jeg gikk ikke i fødsel av meg selv verken første eller andre gangen..

Hvis du har tegn til svangerskapsforgiftning så følges du vel opp ekstra..?

Jeg har blitt strippet to ganger, men husker ikke om jeg fikk høre om jeg var moden eller ikke første gangen. Men først skjedde ingenting, i alle fall, men andre gangen satte det fart på sakene, og guttungen kom et halvt døgn etterpå.

Men om det kan ha effekt om man ikke er moden, aner jeg ikke.

Har født 3 ganger. De to siste strippet jordmor meg. Jeg var helt "flata ut" og moden med 3 cm åpning. Men strippinga satte det ikke i gang. Jeg har prøvd det meste med de to siste. Lakserolje, kanel, fødepizza, potetball(komle), sex - u name it. Ingenting hjalp. Dette er 4. og siste gangen og jeg vet at barnet kommer ut en gang snart. Så denne gangen smører jeg meg med tålmodighet. Det er dessverre den beste løsningen. Det skjer når det skjer. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...