Gå til innhold

Melder meg inn hos dere :-)

Maisen65

Anbefalte innlegg

Har titta innom dette forumet flere ganger, men har vært mest inne på Assistert befruktning.

Er 42år og gravid med en liten "frysebaby", 18 u på vei.

Jeg har to tenåringsbarn fra før, samboers første barn. Det er vel egentlig først nå vi begynner skikkelig å glede oss, og ha troen på at dette skal gå fint. Har vært igjennom 3 spontant aborter tidligere.

Hilsen

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Høres ut som dere har vært gjennom mye for å bli gravid. Skjønner godt at det har tatt tid før dere virkelig har klart å tro på det, etter all motgangen. Så utrolig hyggelig at det endelig går deres vei! Lykke til videre!

Du er forøvrig 9 uker foran meg i løypa. Jeg er 38, og dette blir vårt første barn, første for oss begge. Vi gleder oss masse og er veldig spente på alt som skal skje! Var på ul i forrige uke og så hjertet slå, så nå tror vi virkelig at det er sant:)

Hmm, føler meg hjemme hos dere jeg, er også 42 år. har en tenåringsdatter hvor alt foregikk på den naturlige måten. De siste åra har jeg hatt 2 SA og er nå endelig igang med 1.IVF. Min mann har ingen barn derfor er jeg så spent. satte inn 2 egg 23.11. Blir veldig glad for å lese at det fortsatt er et håp:Masse lykkeønskninger til dere fra meg:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...