Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Leste i et annet innlegg her at det er forskjellig fra studiested til studiested om det er mulig å ta eksamen i permisjonstiden. Noen som vet om HiST tillater dette? Jeg har termin i slutten av mai, og regner med at jeg har en eksamen i juni og to i mai (innenfor 3 uker før termin). Hva ville dere ha gjort? Har jeg alltid mulighet til å ta de opp igjen i august?
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Har ikke noe erfaring fra HiST, men vet at det er mulig på NTNU. Men du MÅ jo ikke ta permisjon fra skolen 3 uker før termin. I ditt tilfelle hadde det kanskje lønt seg å søke permisjon fra semesterstart neste høst..De tre ukene er vel mest i forhold til lånekassen. Men kontakt en studieveileder, så kan de nok hjelpe deg å finne det beste alternativet for deg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Nei, jeg må vel ikke ta permisjon. Jeg vet jo ikke ennå hvordan formen bli i mai, og om jeg vil være i stand til å lese/ta eksamen. Skal bestille meg en time til rådgiveren etter helga så får jeg klargjort litt slike ting. Ugunstig tidspunkt å begynne permisjonen i mai, men har tenkt å høre med skolen om jeg kan begynne fra 1. oktober eller noe så får far ta over, vet ikke hvor snille de er med slik. Rådgiveren vet vel HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå