Gå til innhold

Så ble det januarklubben på meg likevel...


Forvirret - Har fått Waldemar!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Tilhørte februarklubben, men nå er alt forandret og det blir en januarbaby på oss. Skal ha planlagt keisersnitt i uke 34-36.

Får jeg lov til å være her hos dere i januarklubben? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Det ble litt annerledes enn vi hadde tenkt oss... Fødte en nydelig gutt i september 2006. Det hele endte med akutt keisersnitt etter et langt forløp, men det var en kjempeopplevelse. Så hadde vi jo håpet på vaginal fødsel denne gangen.. Men sånn skulle det altså ikke gå. Hadde en del smerter lokalisert ved det gamle keisersnittarret, men ingen bekymringer. Så ble det plutselig oppdaget ved en ren tilfeldighet at akkuart der det er sydd, altså innvendig, er det et ganske stort hull i livmora. Dette er veldig sjeldent, og ikke noe de er vant til å se. Men resultatet er jo at det å få rier eller gå i fødsel er en kjemperisiko mht full ruptur... så derfor skal det hele være kontrollert osv. Nå blir vi fulgt opp med ul hver uke og kontroller av det ene og det andre. Litt kjedelig, men heldigvis fant de jo ut av det. Hadde vært mye verre om jeg hadde fått rier, og så hadde det gått dårlig med både meg og lillemann...

 

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Det er bedre jo flere vi er her. Håper du får en fin tid framover, til tross for tilstanden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk damer for en fantastisk velkomst! Så var det jo slett ikke så ille å skulle få en baby i januar likevel! Gleder meg til å lese alt dere skriver, og til å bli litt bedre kjent med dere.

 

Mange klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Litt skummelt for deg, det der, men veldig bra at de oppdaget det!

Jeg har termin 20.januar, venter ei jente, men såpass går det vel an å forstå utfra nicket mitt;) Bor forresten i Bergen.

Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skumle greier, men jeg satser på at det går kjempefint!

 

Jeg er opprinnelig Oslojente, men bor nå i København sammen med min danske mann. Koser oss veldig. Får jo ofte gjester fra hjemlandet.

 

Kanskje vi får baby samtidig, da! :-) Skal jo prøve å holde ham der inne så lenge som mulig, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her blir det 2 tette! det ender vel med å bli 15 mnd mellom dem. Er jo veldig spent på hvordan Andreas vil reagere, men han er en veldig snill gutt, så jeg regner med at det kommer til å gå helt fint.

 

Blir spennende å høre om alle dere andre januardamer også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...