Gå til innhold

Der kom TR og da blir det AIH allerede NESTE UKE!!!!!!

Anbefalte innlegg

Ble nesten litt sjokka da jeg fant ut det idag, men når jeg tenker etter så er det jo 32 dager siden sist :) Hehe... Og jeg som var sikker på at jeg hadde el på dag 28 (dvs torsdag forrige uke).

Men nå blir det AIH på oss allerede neste uke!!!! HJELP!!! Og jeg som hadde psykisk innstilt meg på at det ikke kom til å bli før etter nyttår!!!!

Fortsetter under...

Så bra da at det gikk så fort : )

Jeg har hatt to inseminasjonsforsøk og er på overtid med TR (2 dager) men testet idag og den var blendahvit.

Vi får et eller to forsøk til hvis vi vil men vi har bestemt oss for å gå videre til ivf i det private. Tar juleferie først, har vært noen tøffe mnd.

Lykke til Turbo, krysser fingrene for deg : )

Annonse

Er vel en ca 2 mnd siden turbo søkte og er igang neste uke...kommer man noe særlig tidligere inn privat?

GRATULERER!!var det jeg sa,men du ville ikke høre...

men neste uke?blir jo voldsomt tidlig i syklusen da...!?

Men så gøy:-)

Annonse

Lykke til!!! =)

Det går utrolig fort når mensen først er der.. var til AIH sist uke. Etter å ha prøvd og ventet i over 7 år, kom dagen plutselig!.. jeg kan ennå ikke tro at første forsøk er "ferdig" ... =) Nå er det bare å krysse det som krysses kan =)

Så spennende elmaaani!!!! Når skal det testes??? Og har du god følelse på at det har klaffet? Må holde oss oppdatert :)

Hadde jo vært gøy å høre om noen som har positiv erfaring med aih da! Syns alle som har skrevet her på ass.befruktning ikke har hatt "effekt" av aih.

Spennende ja.. skummelt også! ..

Skal teste onsdag. Tiden går fort, men likevel sakte..

Jeg har diverse tegn som kan tyde på at det kanskje sitter noe, men tørs ikke håpe.. Ømme pupper, periodevis kvalm, lett svimmel, merkelig øm i magen.. redd for mye sitter i hodet.. men me...

, vi har hatt så mange nedturer, så en gang må det jo klaffe for oss alle!! =)

Jeg aner ikke når jeg venter TR. (Vil ha mensen NÅ!) Forrige syklus var på 74 dager, så jeg regner jo med å få mensen snart. Men jeg rekker ikke behandling før jul hvis jeg ikke får mensen før onsdag-torsdag, så da må jeg vente til uti januar. Og ja, det er utrolig kjedelig med så lange sykluser. Har neppe EL i det hele tatt og det blir mye venting. :-/

Ha ei fortsatt fin helg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...