Gå til innhold

Utålmodig, mensen er ikke kommet ennå!

Mor til engelen Lucas *4pp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet min lille gutt i uke 31. Foreløbig er han død av navlestrengskomplikasjoner. Savner ham..

Sambo og jeg vil veldig gjerne prøve på nytt igjen, men mensen dukker ikke opp. Snakket med lege og jordemor om det, fikk vite det var vanlig å få mensen tilbake etter 4-8 uker. Men siden jeg fikk melk, og dette først holdt opp med å komme frem til ca. 3-4 uker etter fødselen, så skulle jeg regne med litt lengre tid. Det er nu 6,5 uke etter fødselen, og kjenner jeg er veldig utålmodig, vil så gjerne bli gravid igjen, men skjønner det kan ta tid. Jeg ble veldig lett gravid med Lucas, tok bare 2 måneder etter p-pille slutt. Andre som har prøvd liknende? Når fikk dere mensen tilbake? Jeg kjenner at jeg savner det å være gravid veldig. Vi begynte å ha sex igjen 3 uker etter fødselen, og har hatt mensmurringer de sidste 1-2 uker, men ingen tegn på mens ennå, frustrert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og kondolerer!

Jeg mistet selv et barn i slutten av svangerskapet pga en feil i navlesnoren. Fikk mensen etter ca 6 uker, og ble gravid etter ca 8 uker(ikke planlagt), men det endte med SA, tror ikke kroppen var klar så tidlig.

Nå er jeg gravid igjen, 7 mnd senere og håper og tror det går bra denne gangen. Lykke til, mensen kommer nok snart:-)

Skrevet

hos meg så tok det vel 8 uker før jeg sluttet å blø etter fødselen, det var en mare!!! men mensen kom til passende tid etter det tok slutt, husker jeg tok en dans på badet,aldri blitt så glad for mensen før :) så prøvde vi noen pp og ble lei fort tok akupunktur og volla spiren satt på plass:) så fra fødsel til pos test tok det 7 måneder. har nå kommet halveis i svangerskapet og blødde vel fra uke 7 til 14 men alt er bra, er sykemeldt og 20 uker på vei. får bra med oppfølging av ultralyd.

kondolerer, klart du savner lille!

lykke til

Skrevet

Hei og kondolerer!

Ufattelig trist! Jeg har ingen solskinnshistorie å komme med,men kjenner igjenn frustrasjon over å måtte vente på mensen..

Hadde selv en MA i sommer og sørger over tapet og ventet på mensen i 8 lange uker...Da den endelig kom,har den vært ustabil..umulig å vite når eggløsningen finner sted!

Håper du får mensen snart og at du fort blir gravid på ny!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...