Gå til innhold

Gravid for 3dje gang...

Sharlis

Anbefalte innlegg

Da er jeg pån med 3dje runde i år..,få se om denne gangen har jeg flaksen med meg ¤krysse fingrene¤

Har hatt 1 dødfødsel( uke 25 , 06 mai 2007), og 1 avslutta svangerskap( Uke 13 , 03 oktober 2007)

Så håper jeg uflaksen er oppbrukt nå..

Fikk vite på fredagen at jeg er gravid, tok to tester og begge var positiv.

Så skal på UL 11 desember..gruer meg så utrolig masse..er skikkelig nervøs,kjenner pusten mangler når jeg tenker på det.

Fortsetter under...

Gratulerer:)) så utrolig fint!! Krysser fingrene for deg!!!

Jeg er i samme situasjon, men ikke hatt det så tøft som deg.

Ønsker deg virkelig lykke til og at det går godt med deg!! Du fortjener virkelig å få et fint og stabilt svangerskap med gleder!!!

Jeg har hatt 1 SA i aug.07 5 uker - og 1 MA 31 okt.07 12 uker.

Så jeg har kastet meg på en ny runde uten mens i mellom da jeg ikke ville vente, men er sååååå redd for å miste igjen.

Jeg har IKM søn el man som kommer, men føler meg gravid igjen og kjenner igjen sympt. Så jeg krysser fingrene.!!!

Hadde vært spennende å høre hvordan det går med deg!

LYKKE TIL:)

Heia:):)

Tusen takk for oppmuntring og kryssing av fingrer..hehe:)

Ser at din uflaks må begynne å bli oppbrukt den og..jeg mener..det er greit at vi er forfulgt av uflaks ,men trenger da ikke bare å få uflaks på et området da vel:):)

Jeg er gravid uten mens mellom også:)...så håper ikke det kan bli en faktor til at noe kan gå galt...men skulle vel ikke forundre meg.,hehe.

Sjønner godt at du er bekymret og nervøs,..håper at du er gravid og at du også kan få oppleve et godt svangerskap med et godt utfall:)

Jeg skal skrive oppdateringer på hvordan det går fremover ihvertfall:)

Skal som sagt på UL 11 desmber,så da skriver jeg inn her hvordan det gikk:)

Ellers da? Når du har planer om å ta en test da?

Klem

Tanken har svirret rundt i hodet at det kanskje ikke er meningen vi ikke skal ha levendes barn..for barn har vi to av,de er bare ikke med oss.

Men samtidig så vet man ikke før man prøver flere ganger om denne teorien er sann eller ikke:)

Så da holder jeg trua mi på at vi motte gjennom dette av en eller annen viktig grunn og at vi vil lykkes til slutt med å få en levendes beibi.

Men det er en veldig stor påkjenning at barna dine ikke får lov til å leve.

Men kanskje det er en test om hvor sterk vilje og hvor sterk psyke man har.

Vet ikke...dette er som å fundere på om hva som finnes der ut i universet..

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har opplevd precis detsamme som deg,føler virkeligen med deg.

Jeg mistet runt uke 13 i desember -06 og så døde sønen min nu i oktober jeg var 24+3...nå er jeg gravid igen=) veldigt glad,men samtidigt så er jeg så redd...håper du vet at du ikke er alene og at jeg finns her visst du vil snakke....de beste er å støtte varandra=)

Det er rart men jeg deler precis de samme følelserna med deg....

livet føles urettferdigt og tungt,og av og til føles det som jeg ikke klarer mer men jeg må bare kjempe videre jeg kommer ikke noen steder ellers...

jeg krysser fingrerne for deg=)

Hei Sharlis:)

Beklager at jeg ikke har vært her, jeg fikk mensen og datt litt ned i kjelleren, men er nå inni en ny prøverperiode og håper på noe positivt denne gangen! Var litt for opptimistisk jeg som vanlig.....men det er viketig også.

Hvordan gikk det med deg på UL 11 des. Jeg er kjempe spennt og vil gjerne ha oppdateringer hele veien om vi kan prate litt på nettet her:) omdu ønsekr??

Jeg ønsker deg et kjempe godt svangersksp og det går helt sikkert fint denne gangen skal du se:)

Håper du svarer og jeg er veldig spennt!!

Jeg skal oppdatere deg også :)

Har IKM nyttårsaften tror jeg hvis alt er som det skal...

God jul Sharlis

Juleklem og lykke til !!

Heia ønskersnuskelusk:)

11 desember gikk kjempe fint, de fant ut at jeg var da 7 uker på vei,nå er jeg 8 uker på vei:)

De så et hjertet som slo å det var godt:):)

Så nå skal jeg tilbake til UL den 27 desember..så gleder meg til å se den lillen,orker ikke å tenke negativt..dette går bra vettu:)

Men synd å høre med deg da:( men kanskje det sitter en spire på nyåret da:)

Håper det går bra:)

Vi kan godt prate ja, kan gi deg oppdateringer også:)

Lykke til så utrolig masse :)

God Jul til deg også:):)

Varm klem til deg

jeg er også gravid for 3.gang nå og håper såå inderlig at alle gode ting er tre....

skal til lege i morgen og sykemeldes..jobber nattevakter og er mye tunge løft, snakka med jordmor i dag og hun mente at jeg ABSOLUTT burde sykemelde meg..og ta det helt med ro...

er bare 5 uker i dag da..så spennende tid fremover..

Hei igjen:)

Så fint å høre at alt ser fint ut!! Det gleder meg! Så utrolig deilig å få tett oppfølging, men føler seg mer ivaretatt:)

Ellers så håper jeg veeeeldig at jeg har en spire snart (har jobbet hardt for det denne mnd:))))hihi)

Det kommer til å gå kjempe fint denne gangen skal du se!

Har du barn fra før?

Jeg har en liten gutt som blir 3 år i mars:)

Sender deg en oppdatering rundt IKM :) blir vel ikke så mye nettet på meg i jula, men litt tid....hihhii

Ønsker deg en riktig god jul og et riktig godt nyttår:)

mange klemmer fra meg:)

Annonse

Heia ønskersnuskelusk:)

En liten gutt ja..nomen,hva heter han da?

Begynner å bli stor han da:)

Du har jobbet hardt denne mnd?hehehe...hardt arbeid lønner seg som regel seg til slutt:)

Jeg har no mine to små jente englene mine som jeg ikke fikk beholde da..men har ikke levende barn nei.

Hva er IKM(Ikke Kommet mensen,skjønner ikke helt den jeg,hehe)?

Dere får kose dere så masse i jula og nyt tiden:)

God Jul og Godt Nyttår til dere å :)

Masse klemmer fra meg :)

Stratosen:)

Uffda...det går sikkert bra denne gangen:)

Kan ikke gå å bekymre oss så veldig,vi må jo ha positiv energi til den lillen i magen.

Så jeg gjør ikke annet en å tenke positivt så den lillen vil være i magen min å trives lenge nokk til at h¤n er ca 3 kg eller mere,så komme ut frisk å leve sammens med mamman å pappan sin leeeeeeeeeeeenge:)

GOD JUL og GODT NYTTÅR:):)

Klem fra meg:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...