Gå til innhold

Ekkel situasjon i barnehagen..

Anbefalte innlegg

Når jeg henta jenta vår på 2 og et halvt år i bhg igår kom den ene barnehagetanta etter meg og sa hun måtte prate med meg om noe. Hun fotalte da at jenta vår hadde i "et fortrolig øyeblikk" fortalt henne og to andre som jobber i bhg at "pappa hadde vært veldig sint" den morgenen han hadde levert henne i bhg. Videre hadde hun fortalt at han hadde vært så sint at han hadde slått mamma før de dro hjemmefra, sånn at hun ble så lei seg og fikk så vondt at hun måtte gå å legge seg igjen.. ! Deretter hadde da hun og pappa kjørt i bhg, og pappa hadde også vært sint på jenta.. !

Huff, jeg har ikke ord! For det første; hun er veldig sterk språkmessig, og snakker veldig "riktig" og med overbevisning. Men at hun hadde så stor fantasi hadde vi ingen anelse om! For dette er så langt fra sannheten som man kan komme. Mannen min er verdens snilleste, og har ALDRI lagt ei hånd på meg, og kommer heller aldri til å gjøre det.

Dette ble så kinkig situasjon synes jeg, i og med at jenta vår er den som liksom alltid har sagt sannheten i bhg, hvis dere skjønner.. Å selv om hun som fortalte meg det sa at de ikke hadde noen grunn til å tro at det var noe i det hun hadde fortalt klarer jeg ikke å slippe tankene "hva tror de egentlig om oss"..

Ble langt dette, men måtte bare få tankene ut. Gjerne kom med synspunkter!

Velger å signere med

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11018582-ekkel-situasjon-i-barnehagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær glad for at det var det dreide seg om en historie som du VET at ikke er sann. Tenk hvordan en skilt mor ville hatt det om ungen fortalte i bhg (eller direkte til henne) at "pappa har vært veldig sint... o.s.v." En mor som ikke hadde anelse om at ungen hadde så stor fantasi, og derfor måtte tro det var sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...