Gå til innhold

Gravid??


*duskjønnelille*

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om det er flere som er i min situasjon? Er 8dager på overtid etter IKM. Tok en test samme dagen som jeg ventet IKM, den var da negativ. Kan jeg likevell være gravid? Hvor lang tid har det tatt før dere har testet positivt etter IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, har det akkurat som deg. Ikke så langt over IKM da men. Hadde IKM på lørdag - testet i dag tidlig - negativ. Har hatt skikkelig menstruasjonsfølelse i to uker nå. Er så kjedelig å gå sånn, mest sannsynlig kommer den forhatte TR men det blir jo til at man håper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man håpe jo i det lengste. Men jeg har ingen symptomer så må kanskje innse at vi ikke fikk fulltreffer på første forsøk. Men håper jo at grunnen til at jeg ikke har noen symptomer er fordi jeg aldri får det når jeg skal ha mensen heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg og testet negativt samme dag som IKM og to dager etter. Dermed slo jeg fra meg at jeg var gravid, men TR kom ikke. Seks dager etter IKM tok jeg ny test som var positiv! Så ta en test, du, ikke umulig at det er en liten spire i magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...