Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt spådd to gangner av en og samme person. Den ene gangen sa vedkommende at jeg fikk to jenter ved naturmetoden i 09 og 11. Den andre gangen skulle jeg få ei jente i juni 08. Er det bare humbug, eller har de evnene?

Så jeg stoler ikke blindt på disse spådommene. Tror nok at det er noen som har bedre evner enn andre ;-) (og ja, jeg liker det alternative, men tror kun på det jeg opplever som sant selv, så er det sagt slik at jeg ikke tråkker noen på tærne)

De som er her inne spår utifra fødselsdatoen. Noen med erfaring, positivt eller negativt? (det gir jo et bitte-lite håp da, det gjør det jo)

venter i spenning -

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11018313-noen-som-har-blitt-sp%C3%A5dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Julie:O)

Jeg er blitt spådd av flere av de som holder til både her inn og inne på din baby. Det de fleste har sagt til nå har overhode ikke stemt....

Hun ene sa faktisk at vi ble og mislykkes på første ED, men på andre satt spiren. Det gjenstår nå og se.

For over ett år siden, kanskje enda lenger, så ble jeg spådd om at jeg ville få problemer med og bli gravid. Hun så sykehus og at vi ville trenge hjelp. Hun mente at vi ville bli gravid i februar 2008. Jeg vet ikke hva jeg skal si...Hun har til nå hatt mye rett i det hun sa den gangen. Leeeeenge siden jeg har sett henne inne på spåforumet. Hadde vært gøy og hørt med henne hva hun hadde sagt til meg nå:o)

Etter å ha lest innlegget ditt Julie, måtte jeg også prøve å bli spådd. Har tenkt på det lenge, at det kunne være interessant.

Jeg ble spådd at jeg kom til å bli gravid i mars -08, jeg som er mitt i et forsøk :-) og egentlig ikke hadde tenkt flere forsøk med det første...

Annonse

jeg tror på healere. jeg har spurt ei jeg kjenner i hundemiljøet, om det e rnoe hun kan gjøre for å hjelpe oss for at det skal klaffe første gang med prøverør. hun sa det at hun kunne hjelpe oss med fjernhealing. og hun sa at vi måtte holde oss unna kaffe, for det gjorde sæden dårligere, kanskje det gjelder for andre her inne også. ?

men jeg hadde aldri i verden turt å spørre om jeg får barn og hvilke kjønn, jeg vil ikke utsette meg for den skuffelsen hvis det ikke var sant. og hvis de synske sier da og da blir du gravid, tenker man kanskje så mye på det at man ikke blir gravide fordi man tenker på det for mye. det er veldig spennende. hun healeren jeg bruker har hjulpet den forgie hunden min.

Jeg har nå blitt spådd av flere her inne, men spesielt èn har fortalt meg så mye om meg selv, som ingen andre vet om.....og da tenker jeg ikke bare graviditet. Det er helt sprøtt. - Noen er nok flinkere og kanskje mer erfarne enn andre. Litt "spooky" når de "vet" alt om deg uten at du har fortalt dem mer enn fødselsdato, bosted, høyde og vekt. (jeg lover på tro og ære at jeg ikke har fortalt noe mer enn det) - så jeg ble litt "skjelven" når jeg fikk den laaaaaange oppsummeringen av livet mitt i retur, gulp. (og det stemte). Vel vel, jeg ble iallefall "troende" igjen :-) mer skulle det ikke til. Lykke til alle som har lyst til å prøve seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...