Gå til innhold

Lurveleven i magen

Anbefalte innlegg

I går kveld ble jeg liggende våken en stund fordi det kjentes som noe klemte på urinblæra i korte øyeblikk av gangen som om noen sparket på den. Fryktelig ubehagelig. Var på do flere ganger, men blæra var nærmest tom hver gang.

I løpet av natten våknet jeg av noe jeg tror jeg best kan karakterisere som lurveleven i magen. En liten stund trodde jeg at pulsen min var helt på tur, for det føltes som hjertebank i høyhastighet, men så fant jeg pulsen min, og den var rolig. I magen hamret det som besatt. Jeg snudde meg fra høyre side til ryggen. Da virket det som det ga seg. Noen som kan begripe hva dette var for noe?

Er i uke 15+4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11018206-lurveleven-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også hatt det litt sånn..og fikk det forklart til å være at livmora vokser... så det murrer og styrer på der inne.. hehe.. romler og kjennes ut som det er bobler over alt...

Men jeg har også kjent svake spark 2-3 ganger nå.. og det har kanskje tidligere vært inbildning.. men disse gangene er jeg helt sikker...kjentes ut som en liten gullfisk som kom borti.. er 15+6 jeg da..så vi ligger vel ganske likt an.. kan jo være noe slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...