Gå til innhold

Sliiiiten

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere med bekkenløsning. Hvordan får dere sovet en hel natt? De to siste nettene har jeg vært våken i hvertfall en gang i timen. Våkner enten av at jeg skal snu meg, at armen sover å gjør vondt eller at bekkenet gjør vondt. I natt toppet det seg med nakkesmerter og at gubben på et eller annet vis hadde greid å lagt seg halvveis oppå magen min. Jeg er dødstrett hele dagen og orker nesten ingenting... hva skal man gjøre da? Noen tips? I natt ble jeg liggende å grine for jeg var så sliten og fortvila... å når jeg griner sparker ungen masse, å da får jeg dårlig damvittighet. Vond sirkel dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff hørtest ikke bra ut..

jeg har begyndene bekkenplager å er ikke kjekt i det hele tatt..jeg prøver å skifte liggestilling mange ganger om natten, for viss jeg belaster en spesiell plass hele natten blir det værre for meg..

hjalp meg å legge en pute mellom bena også som ekstra støtte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sovet en hel natt på lenge!!! Kjenner meg igjen der!

Jeg har en pute mellom knærne, hjelper litt, men det er flere netter at jeg må opp å heller legge meg på sofaen. Ikke bra med for myk seng, når man har slike plager.

Vi får trøste oss med det at det er verdt det å at om ikke mange mnd kommer verdens fineste skapning til verden, å da er alt glemt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter selv veldig med bekkenet, Jeg gjør noen treningsøvelser som jeg har fått av fysioterapaut før jeg legger meg, hjelper slik at jeg ikke stivner helt. Bruker også puter mellom beina. Sover ikke så godt på natten, men jeg passer på å sove og slappe godt av dagtid mens mann er på jobb og barn er på skole og barnehage. Utrolig nok faller jeg i så dyp søvn at jeg ikke våkner av noe, i motsetning til natten hvor hver minste lyd vekker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Jeg "redder" meg på at jeg er sykemeldt og kan sove ut noen timer etter at gubben har dratt på job. da faller jeg ofte i dyp søvn og sover til rundt 12 på formidagen. Men i det siste har ikke det vært nok heller. Sovner på sofan etter middag ol...er så uendelig trøtt. Kanskje det er jern mangel?

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...