Gå til innhold

Erfaringer med Easy Walker Sky?

Anbefalte innlegg

Hei, har en gutt på tre år og venter baby i april. Vi kan desverre ikke bruke vogna vi hadde til eldstemann og er derfor på utkikk etter en ny vogn.

Liker godt Easy Walker Sky både av utseende og fordi den ser ut til å ha de fleste egenskapene vi er på jakt etter. Men, vi har jo ikke fått prøvd den ut i praksis over tid og derfor henvender jeg meg til de av dere som har erfaringer med denne vogna, gjerne fra nyfødt til 'smårolling'.

Dette er det vi legger vekt på/ønsker av en vogn:

-sikkerhet

-god komfort for barn og den som triller

-god kvalitet (at den ikke blir skranglete med en gang)

-svingbart forhjul som kan låses (har det nå og kan ikke tenke meg å gå bort fra det)

-enkel å bruke i byen, mye inn og ut av butikker, busser etc., men også på grus og snø (bor i Oslo så blir primært en byvogn, men marka er jo herlig å ha i nærheten)

-lav vekt og blir liten sammenslått (blir jo en del trangere i bilen og siden all familie bor på en annen kant av landet blir det en del langturer)

-at den er romslig, både i bagen og sittedelen (storebror har nemlig vært ganske stor for alderen helt siden han var 4-5mnd., så sikkert best å være 'føre var')

-mulighet for søskenbrett (har visst ikke kommet i norske butikker ennå, men har sett at de finnes på nettet)

-at den er lun og god (her synes jeg den ser litt vel åpen ut, men hva er erfaringene med dette?)

-at den har håndbrems i tillegg til den på bakakslingen (det har den jo ikke, så det er et klart minus, men den reima som følger med som man kan ha rundt håndleddet gjør den kanskje litt tryggere?)

-at den er lett å bruke, slå sammen/sette opp, regulere her og der og ta av og på bagen etc.

Sånn, nå kommer jeg ikke på mer, men det ble visst en ganske lang liste... Håper på svar fra dere som kjenner vogna der ute!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11017721-erfaringer-med-easy-walker-sky/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjempe fornøyd med vogna:)

full liggestilling, glidelåser som regulerer hvilken stilling du vil ha, 4 stillinger

er også klips til de nye vognene, slik at den blir helt rett i ryggen.

enkel å legge sammen

tar liten plass i bil

og det er gjennomsiktig regntrekk, som dekker hele vogna

den er veldig romslig i sitte delen, så det er plass til god vinterpose=)

5 punktsele

bumperbar

god fjæring, som gjør at det er veldig behagelig å trille den i vanskelig terreng..

bruker reima ned bratte bakker ja, og føler meg trygg med den.

super vogn enkelt å greit..........

Tusen takk for tilbakemelding! Synes vogna ser kjempefin ut og det ser ut som den har det vi ønsker av en vogn, men det er jo så vanskelig å vite når en bare har prøvd den i butkken, derfor er det så fint med tilbakemeldinger fra dere erfarne 'easywalkere'. :-)

Annonse

Hei, tror jeg så det på enten easywalker.nl (på de norske eller engelske sidene) eller på babyjungle. Dessuten sa innehaveren av barneutstyrsbutikken i Smalgangen på Grønland (husker ikke hva butikken heter) i Oslo at de skulle få inn søskenbrett antagelig i løpet av desember. Så da kommer det sikkert til butikkene snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...