mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Jeg er gravid og jeg aner ikke når det har skjedd.Jeg hadde ikke skikkelig mens sist,men det slo ikke ut på test og nå gikk jeg så lenge at jeg tenkte at nå fikk jeg teste meg og jammen var det ikke et lite svakt kryss.Stolte ikke på det,så jeg tok en til,den var lik og stolte enda ikke på det.Tok en i morges,som jeg synes var negativ og kjøpte enda en test,digetal denne gangen og det lyste GRAVID i mot meg. Så nå skal jeg til legen den 11 desember og da må hun nok sende meg til en UL,slik at jeg får vite når jeg har termin. JEG ER SÅ GLAD JEG KAN IKKE FÅ SAGT DET!!!!!!
skalha1t etter3.pp Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 gratulerer så mye..er ganske mesundeli ja:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg som hadde begynt å fable om at jeg var kommet tidlig i overgangsalderen,og så er jeg gravid.
lip smacker Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 He-he så koseligt! Gratulerer så mye:-)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Så utrolig kjekt!!! Gratulerer kjempe mye!!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2007 Takk takk,koselig med gratulasjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå