Gå til innhold

JEG ER GRAVID

mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og jeg aner ikke når det har skjedd.Jeg hadde ikke skikkelig mens sist,men det slo ikke ut på test og nå gikk jeg så lenge at jeg tenkte at nå fikk jeg teste meg og jammen var det ikke et lite svakt kryss.Stolte ikke på det,så jeg tok en til,den var lik og stolte enda ikke på det.Tok en i morges,som jeg synes var negativ og kjøpte enda en test,digetal denne gangen og det lyste GRAVID i mot meg. Så nå skal jeg til legen den 11 desember og da må hun nok sende meg til en UL,slik at jeg får vite når jeg har termin.

JEG ER SÅ GLAD JEG KAN IKKE FÅ SAGT DET!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :-) Vet ta du ventet utålmodig på dette, så det var kjekt at dere fikk det til så fort. Lykke til med svangerskapet.

Skrevet

Tusen takk.

Skrevet

Gratulerer så masse! Veldig hyggelig at dere fikk det til såpass fort! Dette var jo en super førjulspresang for dere, tenk så koselig å feire jul med en liten spire i magen!

Det blir spennende å se når du får termin, og spennende å følge deg videre i svangerskapet:) Har du noen symptomer ennå?

Lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

Jeg går å kjenner på at jeg er kvalm,men har ikke tatt det så nøye,siden jeg har ulceriøs colitt og tenkt at det har kommet av det,siden jeg testen var negativ.

Skrevet

Dette var jo kjempemoro!! Gratulerer med svangerskapet!! Det blir spennende å se når terminen blir da.

Skrevet

Ja,det blir det,regner med at det blir i slutten av juli,begynnelsen av august,men vi får se

Skrevet

Så spennende! Gratulerer så mye og lykke til videre i svangerskapet!

=D

Klem fra

Skrevet

Takk,takk

Skrevet

Gratulerer med soire i magen! Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer - så kjekt at du ble gravid så fort :-))

Jeg koser meg hjemme med lille Stine som er blitt 4 uker allerede. Hun kom til verden 31 okt etter mye styr og ståk - endte til slutt med haste keisersnitt. Har og hatt problemer etterpå både Stine og jeg (så jeg ble liggende nesten 3 uker på sus). Men nå er det omtrent bare fryd (litt uvant med lite nattesøvn hehe)

Kos deg videre i svangerskapet :-)

Skrevet

Hei

Håper det går godt med dere begge nå.Du må gjerne sende meg en pm om du ønsker,bare koselig det.

Lykke til videre

og takk skal du ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...