lille lysglimt Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Hei, Jeg har hatt noen dager med litt brun/gul utflod. Noen ganger kommer det mye andre dager nesten ingenting. Jeg er nå 6+3, er det noen flere som har slik utflod eller bør jeg sjekke det opp? Takk for svar folkens:-)
SuperMoM <3 Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Ja,har det selv og synes det er ekkelt rett og slett:/ lurer på å kanskje kjøpe meg canesten. hadde sånn da jeg gikk gravid første gangen også,og da hadde jeg sopp infeksjon.. (noe som visstnok er ganske normalt å få når man er gravid.i følge min jordmor på den tiden da)
Glederseg:) Har født!! Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 hei lille lysglimt:) Jeg er 6+5;) jeg har det som deg selv,har hatt det i litt over en uke nå,,nervøs hele tiden men har begynt å tenke at det faktisk er normalt hos mange..var hos legen senest på mandag og hun sa det er vanlig hos mange..jeg fikk beskjed om å ringe tilbake om det kom friskt blod eller veldig smerter nederst i magen..har bestilt time til tidlig ultralyd også,vil så gjerne se at det er no der inne,så jeg kan slappe av litt ekstra... vi får krysse fingrene for hverandre og håpe alt går som det skal.. Jeg tror det vil gå fint med oss begge:) klem
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hei! Hadde det som dere... I går sluttet det imidlertid med den brunlige utfloden.. så nå er den bare vanlig, men veldig mye av den!!! Har også bestillt time til tidlig UL.. Skal der den 14 desember..er veldig spent..håper alt går bra..Hadde en SA i februar.. men da kom det friskt blod...krysser fingrene for at d ikke skjer denne gangen... Lykke til jenter... jeg er i dag 4+6. Har termin 2.august. Lykke til!!!
lille lysglimt Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Takk for svar alle sammen. Da slår jeg meg til ro med at alt er i orden. Jeg var også og tok en tidlig innv. ul. Da var jeg 5+5 og fikk se et lite hjerte slå...helt merkelig Og veldig morro. Gled dere til ul og lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå