Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Skal ut nå om en time. Og da skal jeg ordne med kalender;) Blir morro!! Ikke sånne dyre gaver da.
katty Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 små lapper som det står f.eks "Idag skal du og jeg på kino"
SunRoad. Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Hva med å skrive lapper med div. gaver FRA DEG? Feks. * Massaje i x min.- skuldre, rygg, føtter? * Overraskende kyssing "her eller der" Hehe... Bare å la fantasien bestemme
SunRoad. Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 hkath*Stolt mamma til J og M* : Snakk om å tenke litt i samme bane, hehe =)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Den var genial!!! Skal bruke den ideen ja;) Flere??
Piipii Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Sokker Deo Barberskum Barberhøvel Hansker Dvd Bokser T-shirt kinobiletter øl Bilderamme av han og barnet/deg og han Ja dette var det jeg kom på
Storebror & Lillesøster Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 Jeg pleier og kjøpe flaxlodd,sokker,bokser,deler de opp hvis jeg kjøper 3 pk,han liker jakt,så jeg kjøpte et jaktblad,sjokolade,tyggis,drops.... Har ikke kjøpt noe enda i år,pleier og begynne tidlig når jeg finner noegreit som han trenger uansett,men likte den ideen med forskjellige øl,kanskje jeg skulle prøve den i år.
nickoline og supermann Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 min sambo får ei kasse pils..... ullvangsokker(, boxer, deo, kortholder, t-shirt, kopp med bilde av snuppa, nøkkelring med bilde a snuppa, vi menn, sjokolade, cd, skjerf, statoil eller hydro kaffe kopp, lue, caps, tur på kafe, kanefart, tur i svømmehallen og sikkert masse annet!
Mammapudding Skrevet 27. november 2007 #11 Skrevet 27. november 2007 Så dyre ting dere gir.(bortsett fra lappene da) Jeg pakker inn små godteting jeg..syns det blir dyrt nok!
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Jeg skal heller ikke lage allverdens kalendergave til sambo, regner med det blir flaxxlodd, sokker, øl og sikkert noe godteri..
Northernlights Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Jeg håper dere som gjør alt det der for mennene deres har en mann som ser verdien i hva dere gjør!
Gjest Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 Jeg er så kjedelig at jeg har kjøpt en flax julekalender til min kjære jeg ... synest det blir alt for dyrt og lage en slik kalender .. selv om det sikkert er veldig morro ... !! :-))
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 27. november 2007 #15 Skrevet 27. november 2007 Kom til å tenke på en ting.... Har ikke hørt om så mange damer som får pakkekalender av mannen sin. Er det noen av dere som får det? Vi har forresten nok med å finne på noe til 2 barn, skal pakke de inn i kveld, det blir koselig.
olla Skrevet 27. november 2007 #16 Skrevet 27. november 2007 Nei, jeg får ikke kalender, har aldri fått, så jeg lager ikke til han i år, nok med 48 gaver til barna!!
englegull Skrevet 27. november 2007 #17 Skrevet 27. november 2007 På kondomeriet får man kjøpt sanne smaksoljer i små engangsbeholdere;-)
roxanne Skrevet 27. november 2007 #18 Skrevet 27. november 2007 Kjøp en kasse med Munkholm - 24 flasker med rød søyfe på :-)
Pysa Skrevet 27. november 2007 #20 Skrevet 27. november 2007 la ham slite litt for gavene. legg en lapp der det står feks sko, og så må han finne riktig sko, med ny lapp i , der det står radio. og så må han leteved radioen osv. det ender jo opp med en liten gave et sted, da, men veldig moro (for deg) å se ham løpe rundt og lete. eller skriv gåter på lappene, i stedet for å vise ham direkte til riktig sted. eks: på når ut, av når inn (=sko) Ikke hver dag, men i allfall moro for en kveld.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #21 Skrevet 27. november 2007 Jeg har lagd kalender til samboern min, har bl.a. kjøpt boksere, ett par stilongs, noen dvder (ett par 3pkn til 100 kr på platekompaniet), også får han mp3 spiller på julaften mangler fortsatt noen gaver da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå