Gå til innhold

Sex, noen som vet?

Rebekka82FØDEKLAR:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mistet to ganger før, i uke 14 og uke 16. Var på tidlig ul i uke 7, og da fant legen ut at jeg har hjerteformet livmor, og hun anbefalte full sykemelding og ro. Ikke samleie. Nå er jeg i uke 13 tror jeg selv da, men var på ny ul i går, og da sa de uke 14:) Alt så veldig fint ut. De tror at fosteret har festet seg på en bedre plass i livmoren denne gangen, men jeg får uansett oppfølging. De kunne ikke se om jeg har skillevegg, men kanskje skal jeg ta hysteroskopi etter fødsel. Det jeg skulle frem til var at jeg spurte om vi kunne ha samleie, og da sa hun at det kunne vi. Det var ikke forbudt. Dette var ikke den samme gynekologen som sist. Så kan jo hende de har forskjellige oppfatninger? Jeg vet rett og slett ikke om jeg tør. Samboeren min var ikke med, for han er på sjøen, så da han ringte sa jeg først ingen ting. Tror han regnet med at vi fortsatt har samleieforbud, men så fant jeg ut at det var best å si det, for han blir sikkert med på neste ul om tre uker, og hvis de spør noe da om hvordan vi har det seksuelt for eksempel, så vil jo han tro at jeg har løyet for han. Han ble selvfølgelig veldig glad da jeg sa at forbudet var opphevet, men jeg vet ikke om jeg tror på at det er så lurt. Noen som har noen erfaringer/meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen erfaring desverre. men kan se for meg at lysten er ikke kjempe på topp når en har hørt nei tidligere. vi fikk nei til sex pga blødninger men man blir litt sånn at det er ikke vert det hvis det skulle gått galt oggså vrir man hodet å skaper beskymringer. du kan jo høre med flere leger om det hjelper deg så er det lettere å ha sex når en føler seg trygg på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...