Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til jul?

Anbefalte innlegg

Ønsker meg barnehagelagete julegaver fra Magnus!! :-) Gleder meg sånn til det!!!

Ellers ønsker jeg meg ny mobil, speilreflekskamera (ja, aaaalt for dyrt da men!), gavekort på frisør, frisørshampoo/balsam, gavekort på en butikk jeg liker godt, bestikk vi samler på, servise vi samler på, og selvsagt Harry Potter på norsk!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/11017195-hva-%C3%B8nsker-dere-dere-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker meg ny mobil for nå har Amalie Louise snart plukket av alle delene... Men den funker fortsatt, så da får den duge en stund til...

Gleder meg også til gavene fra barnehagen... De hadde malt i går, men det var en overraskelse ;-)

Ønsker meg også klær og gaverkort på klær, men ikke penger for da blir det bare klær til tullemor hehe

Annonse

Øverst på lista mi står symaskin! Jeg har lyst til å lære meg og sy. Dessuten er det jo praktisk å slippe og låne mamma sin hver gang noe skal fikses på.

Ellers er lista full av deler til servise, dvder med Johnny Depp, ullsokker og morsomme/fine interiør ting (lykter, lysestaker o.l.) Har fått stort hus så har ikke nok dill til å fylle opp. ;)

Ønsker meg mest sånne "hus-ting" som skotørker, oppladbar støvsuger ( ja, tenk at vi har klart oss uten så lenge nå - med en som hiver mat overalt :-) hehe ), og selvsagt selvlagde bhg-gaver fra ungene :-)))

Ønsker også nye BHer ( må jeg sikkert velge ut selv ), sokker, truser ( sånne bruksting ), frisørshampo og ull undertøy ( Devold sitt ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...