Gå til innhold

bruker reductil..noen som vil ha veie dag sammen med meg?


mor til 2 gutter

Anbefalte innlegg

jeg har et mål å gå ned 10 kg til vi skal gifte oss neste sommer. (august)

trenger virkelig noe som kan få opp motivasjonen min.

kankje det kan hjelpe vist vi hadde vert noen som hadde hatt felles veie dag?

noen som vil være med?

hva er målet deres?

evt hvilken dag passer..er onsdager en bra dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia! eg ska begynne på reductil tabl imorgen, har lagt på meg 9kg siden fødslen for snart 3mnd siden :( så nå har jeg fått henta pillene å e helt klar for å begynna.. ska selv gifta meg i slutten av meg ;) så målet er å bli slank å fin t bryllupet ;) gikk på disse pillene for 1år siden også, tok av 10kg på 5uker så eg vett at pillene virker godt.. men målet mitt er å være 70kg, å drømme vekta mi er 63kg (er 168cm høy)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:) da har vi jo omtrent det samme målet vi da:)

hvor ofte har du tenkt å trene når du bruker reductil?

hva trener du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg går bare turer eg, 1-2timer 3 ganger i uka. går også noen små turer itillegg (20-30min) viss været e fint nok.. hadde eg hatt noen å gå med så hadde eg meldt meg inn i s.a.t.s eller sports club, men er den typen så ikke like å gå aleina.. hva trene du da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trener på treningsenter.trener kondisjon og styrke.har ingen andre å gå med så det er ikke det gøyeste jeg vet!!!mister fort motivasjonen med å gå der og trene.sist når du brukte reductil,gjikk du bare på tur da også eller?

 

skal vi bestemme oss for en fast veie dag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gikk bare tur ja, hjelper veldig godt det å :) hehe..

me kan jo ha onsdagen som en fast veie dag, altså at me begynne fra neste onsdag? for da har det kanskje skjedd noe framgang hos meg :) hehe.. har ganske mange kilo å gå ned så eg har en stor jobb framover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,helt greit for meg det:)

får prøve å begynne å gå litt turer jeg også da,og se om det hjelper for meg også..:)

jeg veier no 85 kg,er 1,73 cm.

målet mitt er ned 10 kg før bryllupet.men det hadde absolutt ikke gjordt noe om jeg gjikk ned mer enn det også..hehe

er lov å være opptimistisk vel..??!

du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d hjelpe nok heilt sikkert ;)

eg veie nå 103kg :( veide 94kg gjennom heile graviditeten, men med en gang jeg fødte så fikk jeg dilla på sjokolade (herregud så godt d e, hvertfall di tynne hjertesjokoladene.hehe).. så nå ska eg ner t 70kg t bryllupet, å d ska eg klara :) hehe.. hadde vært kjempe glad viss jeg hadde gått ner t 65kg før bryllupet, men nei eg får bare sitta å drømma videre..tihi.. eg har 15mg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min vekt var i går 94,9 kg. har fått influensa så det blir ikke så masse trening på meg akkuratt no,men håper at jeg skal klare å gå ned litt til neste onsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! off, d e isje godt å ble syke, men nå e du hvertfall friske t jul :)

eg har gått ned 3kg å 6,5cm i midje så eg e veldig fornøyd :) har ikke fått gått noge særlig turer nå, for d har vært dritt vær heila ukå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oiii... fortsetter du i det tempoet så kommer du til å nå målet dittt lenge før bryllupet! kjempe bra !! :)

jeg er fremdeles syk.er kjempe lei no. no har alle i huset her vert syk.skal til lege no kl 10 med elstegutten.mulig han har ørebetennelse.

er ikke så veldig opptimistisk med tanke på veing på onsdag..er ikke blitt noe trening på over en uke :(

har mest lyst til å grave meg ned sofaen i med masse tepper,en film og en stor sjokolade...hehe men skal absolutt ikke gjøre det !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oisann.. imårå e d veie dag å eg har selvfølgelig stor kost me i helgå me masse godteri :o/ så eg vett nesten isje om eg tør å veie meg imårå.. sambo hadde omgangssykå i helgå å gikk ned 4kg bare på den dagen, sko nesten ønska at d va meg så hadde d heller.. men idag ska eg ha en mer sultedag, bare sånn at vektå vise vertfall 1kg mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny veie dag...

ser at jeg har skrevet sist at vekten viste 94,9..

det er feil.den var 84,9..

så der har det vert en skrive feil..hehe:)

har ikke vert så veldig opptimistisk med tanke på veiing i dag,siden jeg har vert og fremdeles er syk og da har det ikke blitt noe trening.men har fått litt resultat alikevel...:) veier no 83,5. så da har jeg tatt av 1,4 kg!!

så er ganske fornøyd!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia!

har isje hatt tid t å komt innom før nå, har hatt besøk av svigers.. men vekta mi visa 2 tall igjen heldigvis :) så nå har eg toke en pause, begynne på an igjen ons 26.des. samboeren min syns d va så fælt at eg isje konne kosa meg nå i julen, så han ville eg sko ta pause.. ska melde meg inn i s.a.t.s nå, så d ska ble fyll trening på meg itte jul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

har ikke gjordt så masse for at vekten skal gå nedover denne uken,men den vist o,5 kg mindre i dag enn sist uke.så jeg er fornøyd:-)

så no er vekten min 84,4 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :) god jul forresten ;)

har nettopp begynt på pillene igjen idag, itte å har storkost meg i heila julå.. har isje tørt å veie meg igjen itte alt den spisingen, så eg gjør regning me å ha lagt på meg litt ja :-/ starta iallefall dagen med å trena på Elexia idag :) så fra nå av e d slutt på alt den goe maten, hehe.. tar å veie meg neste onsdag heller, orke isje å se koss mye eg veie nå.. håpe du å har fått kost deg i julen å ikke bare holdt deg til dietten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og god jul.-)

har kost meg masse med mye god mat og snop i julen.

men vekten viste utrolig nok 83,7 kg i dag.uten at jeg kan forstå at det er riktig!!! går heldigvis riktige veien!!!.-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldige du som går ned uten å gjøre noe, sko ønska d va meg :) men nå håpe eg bare at vektå vise et fint tall neste uka, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei igjen.-)

jeg glemte å veie meg sist onsdag,så jeg veide meg i dag...

2,3 kg opp i vekt på litt over 1 uke:(.. det straffer seg virkelig å kose seg i julen!!! så no er jeg 86 kg igjen:( har ikke brukt reductil i julen.begynte igjen med det i dag.har gått på tur ..er veldig motivert for å slanke meg no.er bare 5 mnd til jeg skal få sydd brudeskjolen min slik den skal være når vi gifter oss,så no må jeg bare klare det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg la også på meg i jula (5kg :( men då spiste eg snop for 1år framover,hehe).. så nå har eg godt ned 6kg siden 27des :) går å trene på elexia 2 ganger i ukå + går turer itillegg.. nå e mannen offshore så d har blitt lite trening nå, mn har gått å rydda i heile heimen nå, bare får å passa på så eg isje sitte i ro.. må selv slanka meg oppi brudekjolen, henge i skapet så går ofte å prøve den :-D hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei i gjen:-))

i dag er jeg veldig fornøyd med meg selv.vekten viste 83,6 kg i dag.det er da 2,4 kg ned på ca 1 1/2 uke.er begynt å gå på tur,og så bruker jeg en skritt teller,blir liksom litt konkuranse for meg selv da dag for dag,så no ser det ut som jeg har funnet min måte for å gå ned i vekt:-) håper bare at det fortsetter slik!! er veldig spent på neste veie dag!!

hvordan har det gått hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

har gått ned 1,4kg denne uken, så er fornøyd me d :)

har begynt på bailine, å har allerede gått ned 10cm på hvert lår å 5cm i midjen, så d vises veldig godt :) så når bry eg meg isje så mye om vekten, er mer intressert i cm..hehe.. angre isje 1sek for at eg begynte der, er veldig dyrt, men verdt pengene.. har ny time imorgen igjen, så gleder meg veldig.. går selv masse turer å ser at d hjelper mye på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oii..det er jo kjempe bra!!! :-)

men hva er bailine? og hva koster d??

hvor lenge er det siden du begynte på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...