Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gikk du til fastlegen eller legen på klinikken?

Jeg skal til fast legen i dag, prøve å få meg sykemelding.

I tillegg til prøverør så har vi for kort tid siden fått vite at stefaren min har fått ondartet kreft, samt at mormoren min døde forrig helg samt at jobben er lite trivelig etter full områkering og MASSE stress ettersom det er å bygge opp noe nytt, jobbet mer eller mindre dag og natt i 3 mnd...... så det er typisk at alt kommer på en gang. er bare veldig spent på om legen lar meg få det og at han skjønner at dette er det viktigste for meg. helsa mi er ræva om dagen med alt stress og sånn... sliter med migrene og oppkast annen hver dag - fryktelig slitsomt....

Hei:-)

Jeg fikk sykmelding hos fastlegen. Og slik du beskriver din situasjon, er jeg helt sikker på at du får sykmelding! Du har hatt en stri tid i det siste høres det ut som. Du må tenke på deg selv nå, så skal du se at dette går bra:-)

Jeg krysser fingrene for deg!!!!

Annonse

Vært hos legen nå, og fått 50% sykemelding, og det var deilig. da slipper jeg å være helt borte fra jobben, men likevel få litt mer tid til ro, og slippe å stresse slik jeg gjør i dag, samt bruke tid sammen med stefaren min. Det var deilig.

Har goså ferie til gode, og kommer til å ta ut litt av dette tror jeg siste uken før jul.

så da håper jeg at jeg stresser ned litt og at det kan hjelpe til med at IVF forsøket går bra :)

Hei - jeg vil bare ønske deg god bedring og si: "husk å ta litt vare på deg selv oppi alt dette" :-) det er viktig. Jeg vet godt hva du snakker om, og du får nok en 100% sykmelding også hvis du ønsker det. Det er bare å si ifra at du trenger, hvis du føler at du trenger det. Man skal ikke kjøre seg så hardt at man "knekker" heller. Da er i hvertfall ikke kroppen din mottakelig for noe IVF forsøk, husk at kroppen din skal klare å ta vare på både deg og barnet ditt. Det er en stor påkjenning for kroppen å bli gravid også :-) Jeg har vært sykmeldt selv nå i 7 mnd etter mye av det samme som deg, og først må føler jeg at jeg har klar for et IVF forsøk. Vi prøvde AIH midt oppi alt, men uten hell. Det kan jo hende at du har mer hell enn meg da - lykke til uansett og riktig god bedring. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...