Sivalur Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 So ro, lille mann nå er dagen over alle barn i alle land ligger nå og sover husker dessverre ikke andre verset
lille je Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 So ro, lillemann nå er dagen over. Alle mus i alle land ligger nå og sover. So og ro og tipp på tå, sov min vesle pode. Reven sover også nå med halen under hodet
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 So ro lillemann, nå er dagen over. Alle barn i alle land ligger nå å sover. So og ro og lillemann, sov min vesle pode, reven sover også nå med halen under hodet..
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 So ro, lillemann, nå er dagen over. Alle mus i alle land, ligger nå og sover. So ro, tipp på tå, sov min lille pode. Reven sover også nå, med halen under hodet. (Tror dette ble sånn ca riktig. Jeg synger "Alle barn i alle land...) Teksten er fra Klatremus i Hakkebakkeskogen av Torbjørn Egner.
Kosel Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 jeg dikter den sikkert selv men...tror jeg synger den slik: so ro lillemann nå er dagen over, alle barn i alle land ligger nå å sover, so ro ********(litt usikker på hva som egentlig hører hjemme her...:)c",) sov min vesle pode, reven sover også nå med halen under hodet.
♥pilutta♥ Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Hei! Sangen heter So ro lillemann:-) Den synges hver kveld her i huset. Teksten er slik: So ro lillemann, nå er dagen over. Alle mus i alle land, ligger nå og sover. So og ro og tipp på tå, sov min vesle pode. Reven sover også nå, med halen under hodet.
Kosel Skrevet 27. november 2007 #8 Skrevet 27. november 2007 da ser det ut til at det stemte med tipp på tå der jeg ikke hadde noe.. pleid å synge det men ble brått så usikker:)
SunRoad. Skrevet 27. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2007 Takk takk alle sammen, da er d bare å begynne å pugge, hehe... =)
saka26 Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 Jeg putter inn navnet til barna når jeg synger. eks: so ro lillemann nå skal fredrik sove, alle barn i dette land ligger nå å sover. So ro tipp på tå, sov du vesle fredrik, reven sover også nå med halen under hodet. Dette har slått veldig godt ann her i huset iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå