Gå til innhold

Oppbevaring av strikketøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere hobbyentusiaster...

Hvordan oppbevarer dere strikketøyet deres? har en søster som ønsker seg "noe å oppbevare strikkingen i" til jul.. Og jeg er tom for ideer.. Tips mottas med takk..

Skrevet

Mitt ligger inne i et gammelt stort eikeskap....

Har en halvstor kattunge som spiser /tygger på alt strikketøy og strikkeplagg hun kommer over.. :o(

Tar selvsagt garnnøstene også om hun får muligheten.

Drømmer om ei stor kiste..

Skrevet

Jeg har alt garnet mitt i farmors gamle brudekiste og det jeg strikker akkurat nå i ei kurv med håndtak som er lett å flytte med seg.

Skrevet

Jeg har de prosjektee jeg holder på med i en puf med lokk i samme serie som sofaen og stresslessen. men for øyeblikket viler puffen på ett bord på kjøkkenterrassen da snuppa her i huset på 21 mnd. har begynt å vise veldig inntersse for det som ligger oppi.

før puffens tid har jeg brukt en kurv med hank, men hva og hvor jeg skal legge ting nå skulle jeg gjerne vist.

Eline skal få overta puffen og ha noen leker i til hun blir litt større, bare jeg får tømt den. men hvor legger man ting hen? har alt for mye det er problemet.

Skrevet

Jeg bruker for tiden bare en kjedelig plastikkpose. Men skulle gjerne ønsket meg en pen stoffpose, med litt bred åpning, men som det også går an å lukke. For å ha strikketøyet jeg jobber med oppi. Og selvfølgelig matchende etui til strikkepinner (dvs i samme stoff).

Lagring av garn gjør jeg hos moren min som har både koffert og esker til slikt. :-)

Skrevet

Har en stor kurv med alle garnnøstene mine og så kjøpte jeg nettopp ei kjempefin lita kiste på panduro (med et nostalgisk gammelt bilde av ei sydame:)) den har jeg stående i stua med strikkepinner, heklenåler og det arbeidet jeg holder på med akkurat nå:) Kjempefin lita kiste som kosta under 200,-kr:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...