Gå til innhold

Noen som er innlagt på sykehus?

Benta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært sengeliggende i snart 9 uker, 7 av disse på sykehus. Og må nok bli liggende noen uker til.... Har kommet til uke 25 nå. Er livmorhalsen som viser tegn på å gi etter, har ikke fått satt på cerklage, men ting ser ut til å gå bra likevel.

Hadde vært koselig å komme i kontakt med andre som også ligger på "oppbevaring", det blir lange dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har lest og følgt med deg lenge på div sider og tenkte at det var på tide å skrive inn til deg nå... Er i samme situasjon selv, ikke så festlig akkurat!! Er 5 dager bak deg og har vært sengeliggende i ca 6 uker, 2,5 uke av disse på sykehus. Min problemstilling er lik din, kort LMH fra 35mm til 8mm på 3 uker. Har ikke satt på cerklage jeg heller, ligger med beina høyt..har snakket med 5-6 leger og ingen vil anbefale cerklage pga usikre bevis på om dette fungerer eller ei. Har ikke målt LMH på 2 uker pga vi vil vente til de mest kritiske ukene er over, men skal undersøkes på mandag igjen. Kjekt at LMH din har bedret seg en smule og at du får reise hjemover til jul...da er de grusomme ukene over :)

Kjekt å ha noe å se frem til når vi ligger her å ruger. Jeg har med samboeren min så det hjelper utrolig mye på i de laaaange hverdagene på sykehuset.

Som du sier kjekt å ha noen å sammenligne med og snakke med i samme situasjon. Snakkes!

Skrevet

Hei Zynne!

Beklager jeg ikke har svart før, men ble innlagt på føden i helga med sterke rier og blødning. Fikk riedempende i 36 timer, men det virket ikke så godt som forventet. Til slutt fant de ut at en infeksjon var under oppseiling, så med antibiotika roet det hele seg fint, og jeg er tilbake på rommet "mitt" på barsel.

Et utrolig takknemmelig for at den lille holder seg på plass litt til. Og med cerklage hadde kanskje ting gått helt galt nå i helga...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...