Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei når dere forteller dette til folk????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 8+4 og mange rundt oss vet det. Jeg er og dårlig og sykemeldt. Like greit å si det syns jeg. Man har ingen garanti uansett. Velger å tro at det går bra. Skal også nevnes at jeg aldri har hatt SA eller MA så sikkert enklere å slappe av da... Og kvalme skal visstnok være et sunt og godt tegn på at det vil gå bra :o)

Jeg kommer til å fortelle det til familie og venner de nærmeste ukene, også til jobben rett over jul.

Tenker sånn at dersom jeg får en spontan abort kommer jeg jo til å bli veldig lei meg og da er det likegreit at de nærmeste vet det...

Med førstemann holdt vi oss til uke 12.

Denne gangen merker jeg at det ikke betyr så mye, men kommer allikevel til å holde på 12 uker i forhold til jobben.

Familien får sannsynligvis vite det litt tidligere, og så tror jeg det blir veldig vanskelig å komme unna alle venne-festivitas før jul.....

Min lille spire blir en slags ekstra julegave til alle år, akkurat som sønnen min var julen 05 :)

Skal fortelle det på julaften vi for da er jeg 12 uker på vei. Skal feire julen sammen med min familie, så dette blir morro. Gleder oss veldig :)

Jeg er i ca mnd 8 og har akkurat fortalt det til noen venner og faktisk arbeidsgiver. Dette fordi jeg ble forferdelig dårlig på jobb og måtte hjem. Hun har jo ikke lov å fortelle det til noen likevel.

Ellers så kommer jeg til å fortelle det til mine foreldre snart, men svigerforeldre og andre får ikke vite det før til jul (eventuelt nyttår).

Har ventet lenge med å fortelle det fordi jeg var redd noe skulle gå galt, men har i ettertid funnet ut at det kan være greit at noen vet det. Skulle noe gå galt så har jeg noen til å trøste meg. Selvfølgelig også samboer, men tror ikke det blir helt det samme med han som kanskje en venninne.

Annonse

Vi har inte kunnat hålla oss, har berättat för närmsta familje och vänner. Är 7 uker på väg idag. Känns helt otroligt när jag tänker på att vi ska bli föräldrar... :)

Vi fortalte det til besteforeldrene med en gang vi fikk positiv test, og etter det har det bare blitt flere som har fått vite det. Fortalte det til nærmeste leder på jobben i uke 8 da vi hadde en medarbeidersamtale. Hun var kjempebra! Ble veldig glad på mine vegne og vil ha beskjed hvis jeg trenger noen ekstra tilrettelegginger. Er nå veldig glad jeg fortalte det, for i uke 9 ble jeg sykemeldt (nå). Veldig, veldig kvalm.

• 2 uker senere...

fortalte det til besteforeldre når vi fant det ut,ca 4-5 uker på vei, men er ikke mer enn 20 år så jeg tenkte det var greit at de fikk vite det tidlig. var redd for at de ikke kom til å like det siden vi er så unge, men det gikk heldigvis bra. nå er jeg 8 uker på vei og tiden går saaaakte. :) resten av familie får vite det på julaften=) gleder meg!!

Er nå i beg av uke 10 og til nå vet foreldrene våre det,samboers jobb og min skole, samt et par av de barnehage ansatte til minstemann. Årsaken til at alle untatt foreldrene våre vet noe er at jeg har vært så syk at det har gitt større ringvirkninger enn til hjemmet. Barna har ikke fått vite noe ennå selv om de nok skjønner at det er noe i gjærde siden mamma er så mye syk. I det øyeblikket de er informert, ja da vet "alle" det....... Siden de ikke skal få vite det av andre enn oss, ja da må det nok begrenses til hvem som får vite noe enn så lenge. :)

Jeg er 8 uker nå og har sagt det til mine to beste venninner (i helga til stor glede for de!) og samboer har sagt det til en kompis. Bortsett fra det vet ingen. Vi skal si det til familiene våre i jula. Er da 10 uker på vei. Jobben får vite det etter jul (så fremt jeg ikke blir dårligere enn nå den siste halvannen uka før ferien).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...