Gå til innhold

Hjelp, nå er jeg skikkelig bekymret

Anbefalte innlegg

Hei,

Håper det er noen snille medsøstre der ute som kan svare meg :-)

For det første så er jeg nå på sprøytedag nr 8 og kjenner absolutt ingenting til sprøytene (er så redd for at jeg skal være understimulert og at hele forsøket går i vasken).

Dessuten så klarte jeg å glemme sprayen min med 3 timer her om dagen (tok den da med en gang jeg kom på den, jeg sprayer 8-15-22).

Så nå går jeg og bekymrer meg for at jeg hat hatt spontan eggløsning, for hvis jeg har hatt det så er vel hele forsøket ødelagt??

Noen som har vært borti det samme??

Bruker vanligvis ikke være så stresset, men nå er jeg superbekymret. Håper bare dagene går fort frem til fredag og UL.

Fortsetter under...

God morgen Maja, tenkte jeg bare skulle berolige deg litt her. Har gått gjennom 2 forsøk tidligere, og glemte også sprayen. ikke alltid like lett å huske på når jobben kaller, og spesielt hvis du sitter i møter. tok den når jeg kom på det etter ett par timer, og fikk aldri problemer. Kjente heller aldri noe etter sprøytene og jeg er en superruger. Hadde mellomm18 og 25 egg under hvert forsøk. Måtte gå ett par dager ekstra med sprøyter under hvert forsøk (9-3) og da kom de seg alltid.

Ikke bekymre deg, dette går nok bra. Bare husk å lev normalt og tenk positivt. Lykke til!!

Hei!!

Tror ikke du skal bekymre deg..jeg rotet også litt med tidspunktene på sprayen, flere ganger... Og på sprøytene kjente jeg ingenting, ble bare i bedre form og følte meg mer opplagt etter den fæle sprayen... Jeg fikk ut 14 egg, og er nå gravid i 8. uke... så senk skuldrene, at du bommer med tre timer på sprayen er ingen krise!!!

Lykke til videre og ha en fin dag!!

Vil bare slutte meg til det de andre sier. Du trenger ikke å bekymre deg, heldigvis er det ikke så følsomt:o).

En venninne som jobber ved privatklinikk for barnløse sa også det samme til meg da jeg bekymret ringte og sa at jeg helt hadde glemt dosen.

Lykke til videre:o)!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...