Gå til innhold

Nr 3 ble ikke likevel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nesten fullgåtte 10 uker, da jeg fikk akutte underlivssmerter forrige lørdag. Har aldri hatt så vondt før i hele mitt liv ! Måtte ha sykebil og fikk via ultralyd innv og utv konstatert svangerskap utenfor livmora. Ble operert noen timer etterpå. Har vært mest fokusert på at det tross alt gikk bra med meg, dette kan jo være en livstruende situasjon. Operasjonslegen sa at jeg hadde hatt flaks for grunnen til de sterke smertene var at egglederen var sprukket litt og jeg hadde blødd litt i buken. Under operasjonen sprakk den helt og da blør man mye og fort. Hadde det sprukket helt mens jeg enda var hjemme, kan det godt være jeg ikke hadde sittet her i dag faktisk. Har imidlertid gode sjanser for å bli gravid igjen (nedsatt med 30% har jeg lest fordi jeg nå har bare en eggleder). Skal tenke litt fremover om vi skal gjøre et nytt forsøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så trist. Men likevel bra det gikk bra med deg.. du har jo to til som trenger mammaen sin.

Skrevet

Utrolig bra at det gikk så bra med deg!! Har akkurat lest om svangerskap utenfor livmora, og hvor farlig det er, så det er jo veldig bra du fikk hjelp fort.

Kjempetrist at det ble sånn, og godt du har de to andre.. Og skulle du nå bestemme deg for å prøve igjen så ja, lykke til! Og lykke til egentlig uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...