orkide75 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 så utrolig digg å logge seg på å lese dette:) puppene er som to meloner, kanonharde og flotte, men akk så vonde:( har en E cup fra før, så dette blir virkelig pupper ja:( hvordan er det med dere da? er formen bra? kjenner fortsatt litt mensmurringer, og magen er allerede kommet når det er ettermiddag/kveld. Har ett barn fra før:)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Hei Kan jeg spørre hvor gammel barnet ditt er? syns å huske nicket ditt fra sist jeg var her. Har en sønn på 9 mnd nå, så det er ikke så veldig lenge siden:)
orkide75 Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 jeg har ett barn på 10 fra før, så dette var på tide med flere barn:)
sesa77 Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Da er du i samme uke som meg du da.. jeg er og i uke 9.. Og pupper har jeg også fått.. så nå er det snart ut og shoppe noen nye BH`er.. Formen min er ikke så bra om dagen.. går hjemme pga kvalme jeg da.. er kvalm fra morgen til kveld. så jeg håper det gir seg snart.. Og dette er mitt første barn Bedre litt sent enn aldri
En snupp - og en knert i magen Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Jeg går inn i min 9 uke i morgen Og ja, puppene er større og VONDE. Jeg har allerede kjøpt ny bh, gikk fra c til e før uke 7, så ja Murringene har heldigvis gitt seg, de var ganske intense en stund, men det kommer stikninger nå og da. Det er akkurat som om livmoren er øm på en måte. Kvalmen er ikke så intens, men så avgjort til stede på formiddagen og frem til litt før middag. Og så er jeg trøtt!! Ingen barn fra før, så er kjempespent på magen. Merker at jeg innimellom er steinhard rett over skambeinet, men det er vel sikkert noe annet enn livmora, muskler eller noe sikkert.
mamman t o.a Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 puppene er kommet ja... kjæresten mener jeg hadde passet som puppemodell n:s har byttet ti sportsbh,klarer ikke og ha me bøyler lengre:s
sjara Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Hei, jeg er også i uke 9, nærmere bestemt 8 + 4. Jeg er hjemme om dagen pga kvalme. Jeg og er utslitt, helt ferdig, men begynner å hjelpe litt nå. Er kvalm fra morgen til kveld til natt, osv, så morgenkvalme er ikke et begrep jeg kjenner til, hehe. Puppene har i følge min samboer vokst litt, mne jeg synes ikke de er så ømme egentlig. Murringene var veldig intense i starten, men det er nå to-tre uker siden sist - takk og lov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå