Buble Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Etter to uker med SKIKKELIG ømme pupper, og litt trøtthet, fikk jeg svak positiv test i kveld:) Hadde ikm 25 nov, men testet ikke før nå. Testet med strips fra billigtester nå i kveld, og skal teste i morgen igjen med CB med morgenurin. Klarer ikke helt å slippe jubelen løs bare etter bare en positiv test. Og siden den er fra billigtest.no. Testen var svak rosa, men jeg kan til og med se streken i mørket, så den er tydelig positiv :):) Noen med erfaring med disse testene? Er de til å stole på? Dette er forresten vår første skikkelige prøveperiode:)
Snuppi snella<3 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 du er nok gravid. akkurat det samme me meg, tok en billigtest ene dagen å kjøpte på apoteket dagen etter å da lyste det positiv. så de billigtestene er trege. gratulerer masse. klem
Buble Skrevet 27. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2007 Tusen takk dere! Nå har jeg akkurat testet, og fikk opp et stort og fint blått kryss på CB-en:) Da er det ingen tvil! Jeg er GRAVID!! Jeg er 4+3. Noen andre som tester disse dager, og noen andre som også har testet positivt? Når bør man bestille den første legetimen? Og har dere noen tips for å få den lille til å klamre seg fast? Ellers sender jeg masse babystøv og håper at det er mange flere enn meg som kan få en så fin tidlig julepresang! Da er det bare til å begynne å lese(har min første eksamen i morgen). Aller helst har jeg bare lyst til å surfe etter babystoff, vogner og babyklær. Men jeg må vell ta ansvar;p Ha en fantastisk dag dag, folkens!
2 fine små Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Gratulerer saa mye og lykke til med eksamener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå