Gå til innhold

JIPPIIII:) Svak strek!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to uker med SKIKKELIG ømme pupper, og litt trøtthet, fikk jeg svak positiv test i kveld:) Hadde ikm 25 nov, men testet ikke før nå. Testet med strips fra billigtester nå i kveld, og skal teste i morgen igjen med CB med morgenurin.

Klarer ikke helt å slippe jubelen løs bare etter bare en positiv test. Og siden den er fra billigtest.no. Testen var svak rosa, men jeg kan til og med se streken i mørket, så den er tydelig positiv :):):):)

Noen med erfaring med disse testene? Er de til å stole på? :)

Dette er forresten vår første skikkelige prøveperiode:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er nok gravid.

akkurat det samme me meg, tok en billigtest ene dagen å kjøpte på apoteket dagen etter å da lyste det positiv.

så de billigtestene er trege.

gratulerer masse.

klem

Skrevet

Tusen takk dere! Nå har jeg akkurat testet, og fikk opp et stort og fint blått kryss på CB-en:) Da er det ingen tvil! Jeg er GRAVID!!:) Jeg er 4+3.

Noen andre som tester disse dager, og noen andre som også har testet positivt?

Når bør man bestille den første legetimen? Og har dere noen tips for å få den lille til å klamre seg fast? :) Ellers sender jeg masse babystøv og håper at det er mange flere enn meg som kan få en så fin tidlig julepresang!

Da er det bare til å begynne å lese(har min første eksamen i morgen). Aller helst har jeg bare lyst til å surfe etter babystoff, vogner og babyklær. Men jeg må vell ta ansvar;p

Ha en fantastisk dag dag, folkens!

Skrevet

Gratulerer saa mye og lykke til med eksamener!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...