Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg har de siste 2-3 dagene hatt litt smerter i det jeg tror er bekkenet, i dag er det ganske ille etter en liten handletur. Har liksom vondt nedenfor korsryggen og litt nedover i rumpa.... Hva kan dette være, kan da vel ikke være bekkenløsning så tidlig, er 9+3?? Noe annet det kan være? kjenner det hele tiden, men spesielt hvis jeg sitter i samme stilling lenge eller går litt! Noen som vet?
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Det er noen som får det så tidlig ja. Hadde en sjøl en mareritt dag på fredag da det stakk noe sinnsykt i korsryggen bare jeg bevegde meg noen millimeter. Hadde også vondt ved lysken. Gikk ganske greit over i løpet av natta, bortsett fra at jeg kjenner det i ryggen ennå, men klarer å funke som normalt. Bekkenløsning er noe som går i familien desverre. Ps, er 8+5
Nætte;mortil2 Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Jeg fikk det i uke 12 med førstemann og i uke 7 nå... Kjempet mot det i to uker før jeg gikk til lege og fikk 50% sykemelding.. Det er sykt vondt fra midten av hver rumpeball å nedover lårene, akkurat som om det er noe som prøver å hindre meg fra å gå... Dessverre ingen kur, man må rett og slett unngå de bevegelsene som gjør vondt. Jeg har fått henvisning til manuell terapi for å lære meg hvordan jeg kan gjøre det lettere for meg selv og hvordan jeg skal trene resten av meg i svangerskapet. Ikke lurt å vente lenge hvis det fortsetter slik da! Ring lege og forklar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå