Gå til innhold

Bekkenløsning???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 2-3 dagene hatt litt smerter i det jeg tror er bekkenet, i dag er det ganske ille etter en liten handletur. Har liksom vondt nedenfor korsryggen og litt nedover i rumpa....

Hva kan dette være, kan da vel ikke være bekkenløsning så tidlig, er 9+3??

Noe annet det kan være? kjenner det hele tiden, men spesielt hvis jeg sitter i samme stilling lenge eller går litt!

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen som får det så tidlig ja. Hadde en sjøl en mareritt dag på fredag da det stakk noe sinnsykt i korsryggen bare jeg bevegde meg noen millimeter. Hadde også vondt ved lysken. Gikk ganske greit over i løpet av natta, bortsett fra at jeg kjenner det i ryggen ennå, men klarer å funke som normalt. Bekkenløsning er noe som går i familien desverre. Ps, er 8+5

Skrevet

Jeg fikk det i uke 12 med førstemann og i uke 7 nå... Kjempet mot det i to uker før jeg gikk til lege og fikk 50% sykemelding.. Det er sykt vondt fra midten av hver rumpeball å nedover lårene, akkurat som om det er noe som prøver å hindre meg fra å gå...

Dessverre ingen kur, man må rett og slett unngå de bevegelsene som gjør vondt. Jeg har fått henvisning til manuell terapi for å lære meg hvordan jeg kan gjøre det lettere for meg selv og hvordan jeg skal trene resten av meg i svangerskapet.

Ikke lurt å vente lenge hvis det fortsetter slik da! Ring lege og forklar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...