Gå til innhold

nr 4 på vei

nr4iaugust

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i dag, og den var positiv! Så da er jeg i uke fire. Blir spennende, men tørr ikke slippe gleden helt løs. Er jo så tidlig enda. Men har ikke mistet før, men det er ingen garanti.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Vi tenker på nummer 4 selv, men mannen kvier seg litt.... Håper jeg får overtalt han da.

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg venter også nr. 4, er 19 uker på vei. Mine tre første er 2, 8 og snart 18 år. Gleder meg til baby igjen!

Skrevet

Gratulerer! Vi venter også nr fire. De tre andre er 11, 7 og 3 år. Er i uke 23 nå, begynner å føle at tida går fort nå. :-)

Skrevet

hei

jeg også venter nr 4 :)

jeg har tre jenter fra før på 12 , 10 og 6.

jeg er i uke 14 i følge jordmor men uke 15 her inne.

Skrevet

Gratulere så mye. Jeg venter nr 4 jeg og, tok en test i dag og den var positiv.

Har 3 jenter fra et tidligere forhold.

Han har ingen fra før.

Skrevet

Oi ..gratulere så mye:)

Venter selv "bare" nummer 3.

Skrevet

Venter nr 4.

har 3 jenter på 6,4 og 2.

er 7+1 idag

Lykke til og gratulerer så massa!

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner! Nå er jeg i uke seks, og begynner å føle meg gravid ja. De tre barna mine er 6, 4 og 16mnd. Så det blir travle tider. Gleder meg!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Venter nr. 4 jeg også

Barna mine er 10,8 og 3

Skrevet

Vi burde lage oss en egen nr. 4 på vei klubb. Jeg har akkurat testet, og er knappe 5 uker på vei. Barna mine er 10 7 og 5 så dette blir en liten attpåklatt.

Skrevet

Jeg må med hånden på hjertet få si at je er utrolig stol av å ha nr. 4 i magen. Bir man mer stolt for hver gang tro? Eller er det bare at man har glemt hvor stolt man var de forige gangene?

Skrevet

jeg også venter nr 4.

har tre barn fra før som blir 13,10 og 7 når babyen kommer.

Skrevet

Jeg er også utrolig stolt og spent. Mannen min også, han har lyst til å fortelle det til hele slekt aog alle vennene våre, men jeg holder litt igjen. er kosleig med vår hemmelighet

Skrevet

da er også nr 4 på vei her også. jeg har 3 gutter på 9, 5, 16 mnd. håper på jente denne gangen også. jeg testa i dag. men er litt uskikke på når jeg hadde mensen sist. glemte å skrive ned når jeg hadde sist i nov en gang.

Skrevet

Er 6 uker på vei med nr 4 her også! Håper den holder seg der inne nå. Mistet sent sist i vår.

Morsomt med så mange med "mange" barn:) .

Skrevet

Venter også nr fire:-) De andre barna er 7,4 og 14mnd, så blir en del å gjøre her også men gleder oss massemasse:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...