Gå til innhold

Er så tørr på hendene!!!! Hvilken håndkrem anbefaler dere???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Aco rich care canola oil handcream e fantastisk god, nå har dem i tillegg på alle vitus apotek i gaveeske med noen flere aco produkter og hele esken koster 59,90 så det er bare for håndkremen mener jeg det er!

syns også atrix er god "til vanlig", men er nå superplaget av håndeksem og tørre lanker, og da kliner jeg til med locobase fet krem. Venninnen min har tipset meg om aderma som jeg har planer om å prøve, skal visst være helt fantastisk. Atrix har jeg forøvrig kjøpt i dagligvaresjapper, i hvertfall de litt større butikkene, ser du spør om det litt under her.

Annonse

biotherm sin er veldig bra, men den aller beste er Kanebo sin. ingen over ingen ved siden av..........., men den koster 600 kr.

Jeg mener den kan garanteres et godt resultat.

Jeg hadde en god kunde som var sykepleier og vasker hendene sine masse. (jeg jobbet i parfymeri). Hun handlet masse minst en gang i mnd. En dag sier hun. " Hva kan du anbefale til disse hendene!" De var såre, røde og sprukne. Jeg sa kjøpe Kanebo sin. Har du ikke resultat innen 14 dager. Tar jeg det på min kappe. Dvs av min egen lommebok. Dette var noe jeg ikke hadde anledning til å gjøre.

14 dager senere kom hun i butikken og takket meg!!!!!!

Skriver under på Q-tipsen, Avene håndkrem er best. Har min på pulten foran meg nå og den heter: Eau thermale Avéne Cold Cream Hand cream. Super god, lukter godt, varer lenge. Hendene føles ikke fete i mange timer etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...