polarn & pyrene Skrevet 26. november 2007 #1 Del Skrevet 26. november 2007 Leverte Siri i barnehagen til kl 09 og tok en tur til Sarpsborg sammen med mamma og handlet julegaver og spiste lunch sammen. Så nå er jeg 97% klar med julegavene. I morgen skal jeg ha en stor rengjøring her i huset, med å pusse litt vinduer og henge opp julegardiner, ta frem litt advents pynt. Endelig er det jul, snø'n ligger så fint på bakken og jeg har riktig julestemmning nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 26. november 2007 #2 Del Skrevet 26. november 2007 WOW! Fått gjort mye du i dag!! Deilig å bli ferdig med gavene!! Jeg har 7 igjen, hvorav 4 er gubben sitt ansvar... Og de siste skal jeg sy/strikke.. Jeg hengte opp to lengder med røde gardiner i dag.. Bare for å tilfredstille det voldsomme pyntebehovet som gradvis bygger seg opp nå når vi nærmer oss desember. De resterende skal opp til helgen.. Her er det også snø, men regner med den er borte i morgen eller onsdag. Meldt 9 grader her på onsdag, så da forsvinner nok snøen..hehe.. Jeg har endelig fått gjort ferdig nikkersen til lillebror, og snuppa sin kjole er ferdig lagt opp. (Nå gjenstår bare min, og stoffet ligger i maskina nå, så jeg kan begynne å sy på onsdag.. ) Jeg har vaska gulv og rydda litt i dag, men det syns ikke så veldig.. Vi har blitt forkjøla alle mann, så knerten får ikke sove.. Bare skriking i hele kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 29. november 2007 #3 Del Skrevet 29. november 2007 Oioioi, det må jeg si! Effektiv du er. Her er gavene såvidt påbegynt, har frem til nå stressa nok med å finne nok gaver til pakkekalenderen jeg. Men i går ble siste gave innkjøpt til den, så da kan jeg begynne konsentrere meg om alle de andre gavene. Snøen lar visst vente på seg... er litt hvitt på bakken, men mest is.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 30. november 2007 #4 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg pleier å elske jula, men i år finner jeg hverken stemningen eller motivasjonen... Blir litt amputert å gå her alene og stelle... Men for snuppi's del skal jeg ordne og stelle som aldri før, men må innrømme at det er litt amputert følelsesmessig... Det er liksom en familiehøytid... I tillegg drar den nye typen min avgårde til Thailand en hel måned, inkludert jul, nyttår og bursdagen hans... Blæh... Men bare jeg får alle eskene ned fra loftet så skal du se stemningen stiger igjen! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå