2 søte Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 hvor gammel var ditt barn da du tok det over til en seng uten grind, eller tok vekk ene siden på sprinkel sengen? eller når har du tenkt å gjøre det? prøver inatt med ene siden vekke, og lurer på åssen det blir i morra tidlig.. og om det vil lære henne å finne søvnen lettere? det tok bare 1 time å legge henne idag, tiltross for at hun kunne gå ut som hun ville..
meg & to små vampyrer Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hvor gammel er hun? Vi vil ikke ta vekk den ene siden enda, men vår er bare 15 mnd. Når han klarer å gå ut uten å tryne kanskje..? 2 årsalderen?
Tommage♀♂ Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Hmm, har jeg ikke tenkt på engang... Frøkna fyller 2 år på lørdag, og jeg er bare glad til at hun er innesperret jeg. Livredd for at hun skal våkne tidlig og stå opp uten at jeg våkner!
2 søte Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 hun er 15mnd, men jeg har liten og kontrolert leilighet så hun kommer seg ikke lengre enn til stuen så hun kan ikke klare å skade seg selv... prøver i natt g ser hvordan det går... men om det er noe hensikt å forsette med det om noen har erfaring med slikt?
~sjiraff~ Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Vi slutta med spirnkel seng da hun ikke lenge ville ligge i den. Da var hun 2 1/2 år, så ingen grunn til å slutte med det tidligere.
mammatilpia Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 I følge "ekspertene" er det anbefalt å gjøre dette fra 18 mnd. alder. Fordi barnet kan velte sprinkelsengen og skade seg når de blir så gamle.
2 søte Skrevet 26. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2007 høres fornuftigt ut. men er det ingen som har noe erfaring med å slutte så tidlig. jeg har ikke tenkt å kjøpr seng til hun bare ha ene siden av om det fungerer...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Kan ikke fjerne ene siden vi, da vil bunnen falle ut. Meen eldstejenta fikk "stor" seng da hun var rundt 22 mnd. Da kjøpte vi seng med litt kanter på, og som vi kan justere lengden på. Det har aldri vært problemer med å legge henne i den. Ikke første kvelden en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå