PrettyPink Skrevet 26. november 2007 #26 Skrevet 26. november 2007 Jeg bruker den nye til Define for farget hår. Var hos frisøren og da bleket hun håret og farget det etterpå. Hun anbefalte den blå nye shampo og balsam til Define. Den er kjempe bra. Av en Makeupartist ble jeg anbefalt en stylig patse fra Toni&Guy som kjøpes på Vita. gode produkter alle sammen.
Julispire! Skrevet 26. november 2007 #27 Skrevet 26. november 2007 Har hørt at Define inneholder så mye silikon at porene i hodet tettes, og hårene dør, derfor mange kan få hårtap av dette. Særlig "fjortisjenter" som bruker masse Definespray i panneluggen har begynt å miste håret der.. Frisøren i reklamen fikk visstnok over en årslønn for å gå god for reklamen, og hun var ikke førstevalget til reklamen, men den første som takket ja.. Om det "anbefales" av frisører, hvorfor selges det ikke i frisørsalonger?..
Gjest Skrevet 26. november 2007 #28 Skrevet 26. november 2007 Akkurat DET har jeg også lurt på, "utviklet i samarbeid med norske frisører", liksom....
NoDoubt Skrevet 26. november 2007 #29 Skrevet 26. november 2007 "Utviklet i sammarbeid med gjerne max 10 frisører". Alle bransjer har noen med dårlig arbeidsmoral. Jeg vil kalle det for det når du går god for ting som ødelegger det du har blitt opplært til å ta vare på!
AnneM. Skrevet 26. november 2007 #30 Skrevet 26. november 2007 Jeg har møtt hun frisøren, og hun jobber for Define, som produktutvikler og produkttester. Det er ikke sant at hun fikk masse betalt for reklamen. Hun fikk jobb. Og hun hadde jobb fra før av, så det var ikke akkurat sånn at hun MÅTTE ha den jobben, hun hadde lyst på den, for hun hadde lyst til å bruke all kunnskapen hun hadde som frisør til å lage gode produkter. Så samme hva dere mener om Define, så ikke spre ondsinnede rykter om dem som jobber for dem og går gode for dem. De er helt vanlige mennesker som ønsker å lage gode produkter. Om de lykkes eller ei er en annen sak, som jeg ikke vil blande meg inn i, men jeg kjenner flere som er fornøyde med Define, og det er såvidt jeg kan se et bevis for at produktene er bra. Jeg liker ikke Define, men så liker jeg heller ikke alle frisørsjampoer.
NoDoubt Skrevet 26. november 2007 #31 Skrevet 26. november 2007 Hadde de hatt moral i forhold til bransjen sin så hadde de gitt seg nå. Syns det er mer negativt enn positivt å høre om Define. Jeg hadde ihvertfall ikke gått god for produkter som gjør at folk mister håret.
AnneM. Skrevet 26. november 2007 #32 Skrevet 26. november 2007 Alle frisørproduktene lages også av firmaer som lønner frisører, og noen av dem får folk til å miste håret eller få brennmerker. Det er utrolig nedlatende å tro noe annet. Hvor har du det forresten fra at Define får folk til å miste håret?
NoDoubt Skrevet 26. november 2007 #33 Skrevet 26. november 2007 Flere i denne tråden skriver at de mister hår og kjenner folk som mister hår. Skulle bare mangle at folk ikke fikk lønn når de jobber enten de er frisører eller lab-teknikere. Gi meg et eksempel på frisørprodukter som gir brennmerker og fører til håravfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå