silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 åååå,nå teller jeg dager for fullt, 31 dager så er lillemann ute ønsker dere alle lykke til her inne
nattensDronning Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 hei,hei ja nå er nedtellinga begynt; 25 dager her, (hvis jeg skal regne fra den 26.nov jeg også- er jo strengt tatt den 27. nå...snork). Jeg må innrømme at jeg gruer meg litt...
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 27. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2007 hva gruer du deg til da? gleder meg jeg,er en smule lei nå jeg hihi men det er jo så absolutt verdt det,dette er andremann for meg men første snittet, mener vi har prata før men man går litt i surr
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Idag er det bare 15 dager til mitt ks... gleder meg mest, og gruer meg litt :-) Tiden går nesten litt for fort nå...
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 og da var det 29 dager her idag er såååååå lei av å vente, gjør ingenting om han melder sin ankomst snart altså,selv om jeg vet det beste er lengst mulig for han sef.
Hæppi Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Akkurat 60 dager igjen, her. Synes det er litt lenge, begynner å bli veldig lei nå. På den annen side er jeg glad jeg ikke har 120 dager igjen ;-).
nattensDronning Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 hei silje26 jeg gruer meg nok til hele operasjonen, eller rett og slett alt; hele greia. Vet ikke helt hva, tør rett og slett ikke å tenke så mye på det for å være ærlig. Jeg prøver å lese alle positive KS-fødselshistorier som jeg kommer over da, og så skal jeg til dobbeltime til jordmor snart, vi får kanskje snakket litt der om redselen. Joda, jeg er lei jeg også. Er ubevegelig og tung føler jeg. Andremann (jente) for meg også, og også første snittet. Førstemann ble til slutt tatt med sugekopp. Tror ikke vi har pratet før, men er heller ikke sikker da.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Hei 19 dager her!!! første ks, fødte sist.. gleder meg.. må jo bare gå fint dette da!!! skal få komme hjem til jul om det går etter planen... vi må bare syke oss selv opp!! vi fikser dette!!! klemz
Gossip Girl Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 18 dager igjen her :-) Nå er jeg kjempe spent og gleder meg som bare det!!! Har vasket og brettet babytøy og utstyr, og skal snart pakke sykehusbagen. Fikk bestått på eksamen min dette semesteret, så nå har jeg startet på permisjonen min (trenger ikke å gå på flere forelesninger) og er ferdig utdannet, woohoooo!!! Er litt i lykkerus for tiden kan man si, og gleder meg utrolig mye til å treffe lillejenta vår :-) Hadde hastesnitt forrige gang, så jeg tror nok alt kommer til å gå mye bedre denne gangen. Det kan jo liksom ikke gå verre. Ha en flott adventstid jenter! Stor klem fra
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 30. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2007 så koselig,her vaska jeg alt av babytøy sist helg,da klarte jeg ikke vente lenger hihi, vanlig fødsel sist her.. heldig du som klarte fullføre studiene,kjempebra altså!måtte hoppe av jeg pga akutt nyresvikt (derfor ks oxo) men fikk permisjon og sykemelding fra jobben så må nok heller gi på litt neste høst tenker jeg ha en fin advent du oxo,her er julekalender ferdig laget idag til vesla og pynting til jul skal forhåpentligvis startes i morra klemklem
"gullet" Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 15 dager igjenn nå, hvis han ikke melder sin annkomst før, dette blir min tredje, men første KS... Har såvidt begynt og satt fram noen nisser og treet blir pyntet før KS.. Gleder meg masse, men "gruer" meg også, plutselig har man ikke kontroll på dagene og nettene lenger, men hver våkenatt og skrik vil være verdt det, og alt vil bli glemt når man får ett smil tilbake :-)
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2007 ja de våkenettene kan være tunge men de er så absolutt verdt det!!! gleder meg masse og ei som blir storesøster for første gang her som er veeeeldig spent på den andre side,midt i samlivsbrudd men sånn er nå livet,så blir våkenetter alene på meg... ønsker deg lykke til, 26 dager igjen idag hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå