to-em Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 hvor fort fikk dere mage med nr 2? Jeg er nå i uke 9 og føler at magen vokser, spes om kvelden. Jeg er konstant kvalm så det har ikke noe med at jeg spiser mye. Men jeg føler det er litt tidlig.
petiteM's Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Er bare 6 uker på vei, men føler at magen har blitt "pløsete". Med førstemann hadde jeg ikke noe særlig mage før 5mnd på vei.... La meg ut selvfølgelig, men ikke sånn som nå:-(
JordbærMamma Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Slik har jeg det også petite M... 5+0 i dag, magen er stor og oppblåst, særlig mot kvelden... Litt kjedelig når jeg hadde tenkt å holde det hemmelig på jobb en stund til!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg har nr 2 på vei og hatt to aborter tidligere i år. Byttet ut buksene i uke 8 og lever nå i treningsbukser og tights. Så det er fullt mulig:)
petiteM's Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Jepp, føler at det synes veldig - bruker mye tid på å skjule hver dag. Vil absolutt ikke at sjefen min skal få vite det ennå. Hun forventer at jeg skal få baby igjen, men hadde nok håpet på at det ville ta litt lenger tid... Har faktisk tenkt på å finne frem noen av "gravide-tunikaene" mine fra forrige gang allerede nå;-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå