lip smacker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Noen som har fått vite kjønn,før ordinær UL? Hørte om en som hadde fått vite det i uke 12,på privat ul,kan dette stemme?
en på vei *utklekket:)* Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Skal ikke si noe sikkert men jeg syntes det hørte tidlig ut..
gullegget Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 På min side stod det i dag at urinveiene utviklet seg forskjellig så de kunne se det på ul.. Jeg er 9+4. Privat sjekker det litt nøyere, det er ikke det de offentlige prioriterer.
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Kjenner ei som fikk vite kjønnet i uke 11 ! Jordmora kunne selvsagt ikke si 100%, men det stemte ! De fleste jordmødre vil vel ikke gjette i det hele tatt før etter uke 14 eller noe sånn...
lip smacker Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 Tusen takk for svar:-) vurderer on jeg skal til privat UL om en uke(er da 10+1) Eller om jeg skal vente til uke 12...Hadde jo vært gøy hvis jordmor kunne sagt noe om kjønn...men får vel kansje bare smøre meg med tålmodighet? Er så utrolig nysjerrig,selv om SELVFØLGELIG det som betyr noe er at barnet er friskt!!! Er forresten akkurat det samme hva det blir:-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Jeg fikk vite at william var en gutt i uke 13.:)Så det er fult mulig:)
lilletrille*28juni* Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Forrige gang jeg var gravid kunne legen min se det i uke 10!!! Dette er i USA da, men de bruker vel samme UL i Norge? Det er kanskje lettere å se når det er guttebabyer?? Jeg er i uke 10 nå, må snart komme meg til lege...håper hun kan se det denne gang også
lip smacker Skrevet 27. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2007 Takk for svar lilletrille:-) Det hadde jo vært supert,å få vite det i uke 10! Var det guttebaby du fikk? Tror jeg tar en tur til UL midten av neste uke,er da 10+3 iflg.en jordmor,og 11+3 iflg en annen jordmor...Blir spennende! Får jo uansett se om alt er ok med fosteret da:-)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 27. november 2007 #9 Skrevet 27. november 2007 Har en venninne som fikk vite det i uke 11 på Majorstuaklinikken. På ordinær UL så de også at det var en jente. Så det er mulig. Jeg har kjempe lyst til å ta en UL før jul, bare for å se at alt er bra. Har planer om å si det til foreldrene våre på juleaften. Broren til mannen min venter barn to mnd før oss, så det er artig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå