Gå til innhold

Nå er vi ferdig med puta:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guuuud såå deilig:)

Kan bruke kjole og bukse:) Ikke minst, snuppa er frisk:) :) :)

Har venta lenge på denne dagen ja:) Ikke fordet, tida har gått kjempe fort. Husker det som det var i går, snuppa var 6 uker, og hofta var fortsatt litt steil på kontrollen. Vi blei sendt opp på barnepoliklinikken, og snuppa skulle få pute... Syntes så utrolig synd på den bittelille bebien min som lå der med denna stygge puta mellom beina... Sykepleieren som var med meg skjønte vel på meg at jeg tok det litt tungt når jeg sa jeg syntes det så fælt ut, for hun sa: Det er nok værre for deg enn for henne, og vær glad for at hun blir behandlet nå. Jeg så en gutt på 11 år en gang med gips. Og behandling med pute når de er så små gir veldig gode resultater. Det der har jeg tenkt mye på, og trøsta meg med. Så for meg noen laaaange uker vi hadde i vente. Men det har gått så sinnsykt fort, helt utrolig:) Og nå sitter vi her 3 mnd etter å er kvitt den dumme puta:) :) :)

Har tatt vare på den nest minste som minne, hehe:) Blir litt moro å vise lillemor når hu blir større:)

Så til alle dere med putebarn: Det er lys i tunellen:) Og det går fort:)

Pute tiden har forresten gått kjempe bra, når jeg som mor først blei vant til å ha den på henne:)

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse:-) det er helt herlig ja!!

Skrevet

Gratulerer masse. Det var vel flott julepresang det. Kos dere.

For vår del kom jo puta av men ble da erstatta med hoftegips. Uff, det var greier det. Hun var 12 uker da hun fikk den på. Den måtte vi ha i 20 laaaange uker. Full narkose 3 ganger og 3 gipser senere sitter vi her og venter på at skinna skal av på dagen i slutten av januar. Da er snuppa 10 mnd og kan starte med kjoler og skjørt osv.....og ikke minst så vil hun greie å krabbe og reise seg og gå etterhvert. Det har da vært 10 lange mnd med mange nedturer men hun blir jo frisk.

Akkurat nå er hun 8 mnd og 3 uker og greier faktisk å dra seg fram på gulvet med henda. Det er ikke dårlig. Hihi....

Riktig god Jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...