Gå til innhold

magen sunket


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kjenner forskjell, lettere å puste og nesten ikke halsbrann! Deilig! 6 uker igjen. ble litt optimist når legen sa magen hadde sunket... kanskje ikke så laaaaang tid igjen? flere optimsiter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har 8 uker igjen. Men var på kontroll på ABC igår, & da lå den lille med hodet ned. Så vidt festet. Moro!!!

Kjenner at det er lettere å puste & mindre halsbrann, JAAAAA!!!!!!!! Trodde jeg skulle dø av det! =)

 

Terminen var først om 6,5 uke...så blir spennede å se... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldige dere er. har termin 26. jan og her er det ikke tegn på at halsbrann har tenkt å gi seg nei. Har det bare mer og mer. Og nå hjelper det ikke med melkeprodukter en gang... skuffa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har også bare 8 uker igjen, er i uke 33 å har termin 19 Januar.

Ingen ubehageligheter under svangerskapet i det hele tatt, å gutten vår ligger med hodet ned. Gleder meg til han kommer nå, begynner å bli utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt halsbrann nesten hele svangerskapet. Den siste uken har det avtatt, er det magen som synker? Ser jo på magen hver dag, så jeg ser det ikke selv i hvert fall. Hodet hadde festet seg på kontroll for 1 uke siden. Har termin 4. januar og har ikke tenkt å føde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ja det gjelder å være tålmodig når man har termin på nyåret. Jeg har termin 6.januar, og har ikke lyst på desemberbarn, selv om tanken i seg selv er fristende å føde før tida.1.januar holder for meg! Har to barn som er født i november, synes det er tidlig nok med tanken på skolestart. Har også ei på tre år som kom på en knapp halvtime, så jeg er litt spent denne gangen, har jo nesten 40 min.til sykehuset! Sist rakk jeg så vidt fram, selv om vi bodde 5- 10 min unna(med sykebil!)....

Også skal mannen min jobbe i jula, så da er jeg alene med de tre små.....Det går nok bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synker magen når hodet fester seg, eller er det to ulike ting? Og sier man at hodet er festet bare barnet ligger rett vei, eller må det være stuck der nede liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...