Gå til innhold

Når fikk dere ømme pupper?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg hadde El forrige lørdag! og har ømme og litt vonde pupper allerede,har hatt d i noen få dager! Aner ikke når jeg skal ha mensen,for har hatt ustabil syklus siden pilleslutt.Men d er vel ca 14 dager etter El vel? Litt tidlig å ha ømme pupper før mensen vel? Er d ikke vanlig å få d 4-5 dager før ca vel? Jeg husker ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne gangen fikk jeg ømme pupper en uke før mensen. Bruker aldri å få det før dagen før, så var rimelig sikker på at jeg var gravid. Fikk i tillegg veeeldig oppblåst mage den uka. Og jeg var gravid ja! Så om egget fester seg tidlig er det mulig å få symptomer så tidlig vil jeg tro. Jeg testa positivt 4 dager før IKM...

 

(med nr 1 hadde jeg ikke ømme pupper i det hele tatt hele svangerskapet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aldri øm i brystene...var heller ikke det i mitt forrige svangerskap, så jeg kan ikke dele mine erfaringer med deg. Men IKM er ca 14 dager etter EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg fikk ømme pupper ca en uke før mens skulle komme, og har hatt veldig ømme pupper siden.. er nå i uke 5.. :) Siden jeg sluttet på p-piller i august har jeg faktisk hatt ømme pupper nesten en hel uke før mensen kom. Jeg tenkte derfor ikke at jeg var gravid, selv om jeg hadde så ømme pupper, trodde bare mens var påvei. :) Har/hadde også menslignende smerter. eggløsning er ca 14 dager etter mensstart tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Mitt absolut første og sikkreste tegn på graviditet... :-) FØR utebliven mens/graviditetstest...

 

Forrige gang jeg ble gravid testet jeg negativt første test, men jeg fikk så vondt i puppene at min man ringte legevakten - vi lurte på om jeg var på vei å få kreft..! Sykepleien i andre enden lo og foreslo graviditetstest - sagt og gjort, og minsann..!

 

Denne gang hadde jeg begynnt å kjenne av i puppene et par dager før tidspunkt for mens, og ante... Testet dagen etter jeg skulle hatt mens og det var svakt positiv.

 

Gleder meg nå helt vanvittig, det har vært 6 års prøving så babyen er minst sagt etterlengtet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...