Gå til innhold

Olinebrumm og knøtte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med deg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! så koseli å få spørsmål da! :)

Har ikke blødd nå mer sia lørdag, ikke vondt eller nå som helst. Så trur sånn forsikti på at det kan gå no da...

Har bare blitt så innmari forkjølt å feberakti! Men det går vel over..

Enn med du???

Skrevet

Så fint at det ikke har vært noe mer blødninger da,vi krysser fingre og bein for at det går den rette vei.

Forkjølelse er kjedelig.

Vi har gått hjemme her alle fire og krangler nærmest om hvem som er mest forkjøla så det hører vel tiden med.

Spis paracet da så feberen ikke blir høy.

Ellers så har jeg vært hos kiropraktoren i dag og veit du hva dummen sa?

Han mente at etter uke 12 var det mest kritisk fordi da begynte fosteret å leve av sine egene organer.

Jeg datt nærmest av stolen for jeg trodde vi var relativt safe etter uke 12.

Måtte spørre jordmor på ekspertsvar og hun avkreftet det heldigvis.

Nei nå er det ikke lenge til vi er over på 2 trimester så jeg aner ett håp denne gang:)

Ble visst litt langt dette,sånn er det når man er hjemme ensom og forlatt...

Skrevet

Kiropraktor for bekkenløsning??

I alle daga, ka som får han te å si nå sånt!!!! E jo allment kjent at uke 12 så bli det regna som mer sikkert at ting går bra... :)

Men du, sia vi har termin på samme dag, hvor mange daga e du på vei no da?? For legen som æ va hos på UL satte mæ forrige mandag te 9+3, å termin 24 juni, men hvis æ regna mæ bak fra 24 juni så bli det feil?? Men så e no ikke æ den skarpeste i regning heller da..

Ja her går det i paracet, tok to da æ kom hjem så no har æ endeli klart å spist litt... Håpe bare dette går over snart for det e sykt vondt å kjempetungt å ikke kunn ta sæ av lillemann sånn som æ burde. Pappaen trør te her å e husmor å husfar å alt muli, får bare litt dårli samvittighet for lillemann.. orke ikke lese bok engang, for har ikke stemme!!

Ja jobbe jo med unga, å da flyg virusan å bakterian ganske fritt omkring, så glede mæ te desember for da ska æ ha en del feriedaga innimellom!! Det bli greit det.... :)

Gjør da ingenting om det e litt langt, bare koseli d!

Så der e det å forkjølte nesa å tette hoda?? Huff å hufff.. ja det e ikke så greit!!

Skrevet

Hmm,legen regnet riktig?

Jeg er 10+1 i dag,iallefall foreløpig og fått termin 24.6. Det stemte bra både på UL og menstermin.

Har vært hos kiropraktoren i dag pga skuldre og nakke,men bekkenløsninga kommer nok snart den og,det murrer liksom.

Tenkte jeg skulle nevne for han at jeg var bittelitt gravid,slik at han ikke gjorde noe som skulle skade.

Det var liksom da han nevnte det.

Huff,det er så kjedelig når man ikke får tatt seg av de små..

Min er 8 da og veldig selstendig så her går iallefall det bra.

Jeg gleder meg såå fælt til å fortelle at han skal bli storebror,han har mast sååå lenge.

Sikker på at ha blir verdens beste storebror,han elsker babyer og er så omtenksom.

Skrevet

Ja lure jo litt på det da.. For han målte fosteret å satte mæ te 9+3, å så går han etterpå å finn ut at æ har termin 24 juni.. Så ja, kem som vet!! Får bare vente i spenning her!

En såpass stor storebror kan jo være kjekt å ha ja!!

Min kar vil da være 3 1/2 år, så satse på at det bli å gå bra det å.

Ja bekkenløsning e lite morsomt, snakka me sjefen idag som va veldi opptatt av å finne løsning på tilrettelegging å sånt, å det gjør mæ jo gla!! Har lyst å vær i jobb så lenge som muli! :)

Når ska han få vite at han ska bli storebror??

Skrevet

Jeg skal på UL neste fredag,altså 7 desember.

Er alt bra da vil jeg fortelle han det den helgen.

Da er jeg jo 11+5 så da begynner det vel å bli safe.

Samboern har og en sønn som nå er 7 så det blir store søsken her i huset.

Veit ikke helt hvordan jeg skal si det,vi får pønske på noe lurt.

det morsomme var at han ønsket seg en søster eller bror i bursdaggave i sommer,men da får han jo en neste sommer,håper vi da:)

Skrevet

Ååå så søt da! å ønske sæ nå sånt... :) Ja du får pønske på nå kjempelurt, å skriv om det her!! Arti å vite!! :) Takket være paracet å en snill mann så har æ sove godt i natt, men e så usikker på kor mye paracet æ kan spise.. Prøve å unngå det når æ kan, men hodet verke å det susa i øran... Jaja..

Oi tenk ja.. Når desember kommer så nærme vi oss tre måneda!!

Skrevet

Jaaa og vi gleder oss;)

Går det bra de neste ukene har vi mye å feire i julen.

Det skal bli godt.

Jeg har distansert meg litt fra graviditeten men kjenner nå for hver dag som går at je tror det går fint denne gang.

Men du syke far og jeg gruer meg til ultralyden.

Forrige gang følte jeg at ting var galt,det gjør jeg ikke nå,så det får man se på som positivt.

Ang paracet så kan du iallefall ta det som står på pakningsvedlegget..

Jeg håper du kommer deg på bena fort.

Jaaaa,ny dag,en dag nærmere:)

Skrevet

Ja får virkelig satse på at ultralyden kun vise det som den skal!! :) Men ja, skjønne ka du mene med å distansere dæ, har å gjort det et par ganga, å no kjenne æ mæ ikke gravid i det hele tatt, for resten a kroppen har tatt over med å vær syk. Eneste symptomet æ har no e at blodårene på "fordelan" e blitt mye mer tydelig..

Ja har klart å la vær å spis paracet i hele dag, men no måtte æ.... Så håpa æ klare mæ te kvelden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...